Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 22, 2012, 06:09:44

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | PSN en online services (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Problemen met online gamen 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Problemen met online gamen  (gelezen 601 keer)
Kingive
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Gepost op: November 11, 2011, 06:21:02 »

Hoi,

Ik zal me eerst even voorstellen ik ben ivan en kom uit Bergen op Zoom.

Ik heb al een tijdje problemen met online gamen waarvan ik ineens last van kreeg. Wanneer ik call of duty black ops : zombies speel verlies ik standaard na 5 tot 10 minuten de connection to the host. Ik heb een nieuwe router gekocht omdat ik dacht dat het daar aan lag een ICIDU 300N. Na deze router geïnstalleerd met veel problemen werkte het als nog niet. Ik heb toen naar mijn internetprovider gebeld maar die wilde alleen een verkooppraatje houden. Ik heb gedacht dat het aan mijn playstation lag omdat die ook al 2,5 jaar oud is. Dus heb ik vandaag een nieuwe gekocht een slim versie 160 GB alleen nu blijft hetzelfde probleem zich herhalen. Heeft iemand enig idee hoe je dit kun oplossen of heeft iemand hetzelfde probleem ?

Greetz,

Ivan

KingOfPop1981
Twitter: KingOfPop1981.
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 168
Geslacht: Man

PS3 met 500GB HDD! Crazy but happy!

« Antwoord #1 Gepost op: November 11, 2011, 08:29:27 »

Wat is je provider? Staan de juiste poorten in je router open voor je PS3.

Kingive
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Antwoord #2 Gepost op: November 12, 2011, 12:17:16 »

Mijn provider is online. Welke poorten moet ik openzetten ?

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | PSN en online services (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Problemen met online gamen « vorige volgende »
Ga naar: