Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 22, 2012, 06:15:59

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 trophies | Tips & trucs (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, Jamez) | Topic: Wie kan me helpen met een paar trofeeën @ Mafia 2 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Wie kan me helpen met een paar trofeeën @ Mafia 2  (gelezen 337 keer)
CeriasZ
PS3 Lord

Aantal schouderklopjes: 39
Geslacht: Man

HomeBoy~

« Gepost op: November 13, 2011, 07:16:13 »

Eej, wie kan me a.u.b. helpen met een paar trofeeën uit Mafia 2.

Het gaat om:

Cruise Control Keep any vehicle at 30 mph or over for 5 or more minutes.

Hard to Kill The police want you dead. Survive for 10 minutes!

Ik weet niet hoe je me kunt helpen. Maar misschien iemand anders wel.

Alvast bedankt!

CeriasZ

budje
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: November 13, 2011, 07:33:38 »

ps3trophies.org
MilanSven
PS3 Expert

Aantal schouderklopjes: 48

« Antwoord #2 Gepost op: November 13, 2011, 08:45:08 »

Wat is precies het probleem dan?

Cruise control moet je gewoon minstens 5 minuten achter elkaar doorrijden, niet onder de 30 miles per uur komen..

En voor die ander moet je even op youtube kijken. Is ergens een level dat je achter in een steeg zit, politie blijft dan voor in de steeg. Af en toe even je gezicht laten zien, zodat die agent weer paar keer begint te schieten. En dit even 10 minuutjes volhouden...

En kijk inderdaad even op ps3trophies.org!!

"BAZINGA!"
DraZ
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 60

PSN: DraZziE

« Antwoord #3 Gepost op: November 13, 2011, 08:49:55 »

Yes

Platinum: Fallout 3 - Ratchet&Clank:ACIT - Call of Duty:MW2 -  Bioshock - Borderlands - Fallout: New Vegas - Mafia 2 - The elder scrolls V: Skyrim
CoenRSD
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 194

PS3Forum.nl | 05/2012

« Antwoord #4 Gepost op: November 13, 2011, 08:52:32 »

Mafia 2 staat toch ook bekend als easy platium?

Moderator : PS3Nieuws | PS3Games
CeriasZ
PS3 Lord

HomeBoy~

« Antwoord #5 Gepost op: November 13, 2011, 09:37:11 »

Mafia 2 staat toch ook bekend als easy platium?

Dat wil niet zeggen dat alles makkelijk is. Het duurt wel even voor je platinum hebt.

CeriasZ
CeriasZ
PS3 Lord

HomeBoy~

« Antwoord #6 Gepost op: November 14, 2011, 09:25:10 »

Wie wanneer je echt een auto hebt bereden? Want je moet voor een trophy in 30 auto's rijden maar ik haal hem max 27.

CeriasZ
DraZ
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 60

PSN: DraZziE

« Antwoord #7 Gepost op: November 14, 2011, 10:01:04 »

Wie wanneer je echt een auto hebt bereden? Want je moet voor een trophy in 30 auto's rijden maar ik haal hem max 27.

het gaat erom dat je in 30 verschillende auto's hebt gereden, en je kan ergens in een menu ziet welke autos je al gehad hebt... daarna is het gewoon even zoeken, rondrijden, kijken naar geparkeerde auto's etc... maar dit kan je doen na het uitspelen van de game. Ik moet zeggen dat ik de posters t moeilijkst vond..

die met die politie kan je idd gewoon in een missie doen, door achter dat prullenbakje te gaan zitten

en die met 30mph rijden, daar staat een route voor op youtube, waarbij het wel kan lukken na een aantal keer proberen!

Platinum: Fallout 3 - Ratchet&Clank:ACIT - Call of Duty:MW2 -  Bioshock - Borderlands - Fallout: New Vegas - Mafia 2 - The elder scrolls V: Skyrim
CeriasZ
PS3 Lord

HomeBoy~

« Antwoord #8 Gepost op: November 14, 2011, 10:03:44 »

Oke, ik zie wel

CeriasZ
budje
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: November 14, 2011, 10:07:33 »

nog steed sn iet gekeken op ps3trophies anders had je daar wel een trophy guide gevonden die al je vragen beantwoord

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 trophies | Tips & trucs (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, Jamez) | Topic: Wie kan me helpen met een paar trofeeën @ Mafia 2 « vorige volgende »
Ga naar: