Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 22, 2012, 06:33:41

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 games | Algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: Battlefield 3 probleem 0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Battlefield 3 probleem  (gelezen 706 keer)
magomat
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Antwoord #15 Gepost op: December 01, 2011, 05:36:30 »

Hallo,
Ik speel single plager en zit op niveau karoff .
Ik stap in een zwarte 4x4 en volgen dan met twee andere soldaten in de auto een kolonne
Van zwarte offerande wagens.
Op een ogenblik stoppen we en worden gefouilleerd met een bioscan op dat ogenblik opent een
Van de inzittende het vuur en ik vuur ook met r1. We stappen uit en dan kom ik in een omgeving waarin de auto zweeft er een stuk van verlichtingspaal is te zien en twee collega's de vijanden en de wagens ( de andere wagens ) zijn weg en ik kan rondlopen maar er gebeurt niets ok met friendly fier om de missen te doen faillen werkt niet ?,,
Iemand al iets gelijkaardige gezien of gehoord?

budje
Gast
« Antwoord #16 Gepost op: December 01, 2011, 06:55:09 »

ik had ook een glitch met het licht in een missie maar toen ik mijn ps3 ff deed restarten deed die het weer goed

Pagina's: 1 [2] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 games | Algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: Battlefield 3 probleem « vorige volgende »
Ga naar: