Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 22, 2012, 06:58:18

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 help (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Oplossing Nat type Strict KPN!!! 0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] 3 E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Oplossing Nat type Strict KPN!!!  (gelezen 1881 keer)
KingOfPop1981
Twitter: KingOfPop1981.
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 168
Geslacht: Man

PS3 met 500GB HDD! Crazy but happy!

« Antwoord #15 Gepost op: November 22, 2011, 09:05:08 »

Idd, maar wat nu raar is, ik heb bij BO nu wel moderate (met nat 3) ?!

Dat is zo'n beetje de enige mogelijkheid.

ai
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 2

« Antwoord #16 Gepost op: December 14, 2011, 05:16:11 »

Ik heb ook het modem van KPN experiabox TG787 (Thompson) met daaraan een router verbonden van Belkin. Ik blijf ook nat-type 3 houden als ik internetconnectie via Belkin router instel op playstation 3. Komt dit omdat de Belkin router ook via de Experiabox loopt? 

Jesper-vs
PS3 Hero

Aantal schouderklopjes: 32

-- FIFA proud --

« Antwoord #17 Gepost op: December 14, 2011, 07:28:57 »

Ik heb ook het modem van KPN experiabox TG787 (Thompson) met daaraan een router verbonden van Belkin. Ik blijf ook nat-type 3 houden als ik internetconnectie via Belkin router instel op playstation 3. Komt dit omdat de Belkin router ook via de Experiabox loopt? 

je moet maar zien, als je KPN (experia box) hebt, zal je bijna in alle gevallen nat 3 hebben
KingOfPop1981
Global Moderator
PS3 Legend!

« Antwoord #18 Gepost op: December 14, 2011, 08:01:12 »

Ja.

DraZ
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 60

PSN: DraZziE

« Antwoord #19 Gepost op: December 14, 2011, 10:10:54 »

helaas wel ja

Platinum: Fallout 3 - Ratchet&Clank:ACIT - Call of Duty:MW2 -  Bioshock - Borderlands - Fallout: New Vegas - Mafia 2 - The elder scrolls V: Skyrim
Maarticus
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Antwoord #20 Gepost op: Mei 06, 2012, 04:07:37 »

Ik ken je probleem en heb de oplossing je moet gewoon even naar dit adres http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/7259 dan volg je het stappen plan van kpn zelf. Dat werkt bij mij al een paar maanden en ik heb nou pas 5 maanden een ps3 en speel gewoon Nat2. Maar ik heb bij altijd bij black ops meer problemen gehad met de verbinding dan bij mw3. Ik speel nou veel BF2 BC en heb geen problemen met de verbinding. De verbinding is trouwens gewoon wifi over een grote afstand, en beneden aan de andere kant van het huis staat de router. Cheesy

Maarticus a.k.a THE GOD of CHAOS and WAR!
KingOfPop1981
Global Moderator
PS3 Legend!

« Antwoord #21 Gepost op: Mei 06, 2012, 04:19:50 »

Ik ken je probleem en heb de oplossing je moet gewoon even naar dit adres http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/7259 dan volg je het stappen plan van kpn zelf. Dat werkt bij mij al een paar maanden en ik heb nou pas 5 maanden een ps3 en speel gewoon Nat2. Maar ik heb bij altijd bij black ops meer problemen gehad met de verbinding dan bij mw3. Ik speel nou veel BF2 BC en heb geen problemen met de verbinding. De verbinding is trouwens gewoon wifi over een grote afstand, en beneden aan de andere kant van het huis staat de router. Cheesy

Dan heb je geluk want bij velen werkt dit ook niet lekker. KPN blijft een waardeloze provider met hun dichtgetimmerde gebugte Experiaboxen. Iedere gamer zal ik altijd afraden KPN te nemen.

Jesper-vs
PS3 Hero

-- FIFA proud --

« Antwoord #22 Gepost op: Mei 06, 2012, 10:50:55 »

werkt niet echt, de enige mogelijkheid voor mij om nat 2 te krijgen is door de router te resetten, dan heb ik voor een dag of 4 nat type 2, daarna weer nat 3 helaas
Orton
PS3 Expert

Aantal schouderklopjes: 27

« Antwoord #23 Gepost op: Mei 06, 2012, 02:15:30 »

ik heb ook kpn sinds kort maar ik heb vanaf het begin type 2 gehad en nergens last van. Aangezien ik het niet door een monteur heb laten doen maar lekker zelf. Misschien dat als een monteur iets veranderd waardoor je type 3 krijgt?

Jesper-vs
PS3 Hero

-- FIFA proud --

« Antwoord #24 Gepost op: Mei 06, 2012, 02:17:04 »

ik heb ook kpn sinds kort maar ik heb vanaf het begin type 2 gehad en nergens last van. Aangezien ik het niet door een monteur heb laten doen maar lekker zelf. Misschien dat als een monteur iets veranderd waardoor je type 3 krijgt?
neh mijn pa had het gedaan, maar hoe heb jij dan nat 2 ?
Orton
PS3 Expert

« Antwoord #25 Gepost op: Mei 06, 2012, 03:30:50 »

neh mijn pa had het gedaan, maar hoe heb jij dan nat 2 ?

Ik zal vanavond eens de instelling door lopen.

Jesper-vs
PS3 Hero

-- FIFA proud --

« Antwoord #26 Gepost op: Mei 06, 2012, 04:33:11 »

Ik zal vanavond eens de instelling door lopen.
oke, alvast bedankt voor de moeite
Orton
PS3 Expert

« Antwoord #27 Gepost op: Mei 07, 2012, 08:10:52 »

Mijn excuses kwam wat tussen gisteren avond. Zal zo even naar me pillen draaier en dan zal ik even mijn instellingen nalopen misschien heb je er wat aan.

J-Style073
PS3 Addict

Aantal schouderklopjes: 12

Semper Fidelis

« Antwoord #28 Gepost op: Mei 07, 2012, 01:17:50 »

dat gezeik heb ik dus met mw3, ik heb nat type 2 maar op mw3 staat er moderate, heb al van alles geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar, wij hebbe tele2

Hoppakee
PS3 Boss

Aantal schouderklopjes: 7

« Antwoord #29 Gepost op: Mei 07, 2012, 01:56:24 »

Dan heb je geluk want bij velen werkt dit ook niet lekker. KPN blijft een waardeloze provider met hun dichtgetimmerde gebugte Experiaboxen. Iedere gamer zal ik altijd afraden KPN te nemen.
Waardeloze provider ben ik het niet mee eens, die Experiabox is wel troep.

Pagina's: 1 [2] 3 E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 help (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Oplossing Nat type Strict KPN!!! « vorige volgende »
Ga naar: