Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 22, 2012, 07:10:08

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PC area | PC gaming (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Steam 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Steam  (gelezen 1097 keer)
LastRights
PS3 Addict

Aantal schouderklopjes: 9

« Gepost op: November 27, 2011, 06:32:54 »

Ben ik de enige of zijn er meerdere spelers die last hebben van de nukken van Steam?

Mafia 2 valt in het derde level steeds uit en laat me het Steam-window zien en bij Half LIfe 2 duurde het uren voordat ik kon spelen omdat de servers het te druk hadden.

Iemand bekend hier met dit soort Steam gerelateerde ongemakken?

UPDATE: na wat zoekwerk op internet heb ik in Steam onder properties/local files de "verify integrity game cache" eens laten lopen. Toen deze klaar was begon Steam DX opnieuw te installeren en nu loopt Mafia 2 weer als een zonnetje.

Toen Steam in ik meen 2004 werd geintroduceert (HL2 meen ik) was ik al niet al te blij met dit concept, ook toen servers overbelast en kon je jouw eerlijk gekochte spel niet gelijk spelen.

Het is nog gekker heb ik gisteren ontdekt,COH Tales of Valor deinstalleerde  COH op mijn schijf! Dan kan je hem opnieuw installeren en moet je jouw oude spel ineens gaan registreren.

En het is nog gekker (los van Steam), dat je een spel verkoopt en de nieuwe eigenaar niet alle functionaliteit heeft van het spel (online).

Wanneer men dit ook met auto's van plan is weet ik niet, maar ik verwacht dat als je in de toekomst ooit een gebruikte auto koopt je de electrische ramen en airco die er op zitten niet meer mag gebruiken  Huh?
« Laatste verandering: November 27, 2011, 12:34:09 door LastRights » Gelogd

Voor meer PSVita info ga naar: http://www.playstation-forum.eu/

Lorenzo
PS3 Addict

Aantal schouderklopjes: 11

Ik toen ik klein was met Siem de Jong

« Antwoord #1 Gepost op: November 27, 2011, 09:37:43 »

ik heb er ook altijd last van... nu doet black op het bij mij weer niet

LastRights
PS3 Addict

Aantal schouderklopjes: 9

« Antwoord #2 Gepost op: November 27, 2011, 10:45:17 »

ik heb er ook altijd last van... nu doet black op het bij mij weer niet

Gedeelde smart is halve smart Smiley

Even serieus, krijg je het wel telkens opgelost? Zo ja, is het altijd op dezelfde manier op te lossen?

Voor meer PSVita info ga naar: http://www.playstation-forum.eu/

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PC area | PC gaming (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Steam « vorige volgende »
Ga naar: