Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 22, 2012, 07:25:19

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 games | Online gaming (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: Motorstorm nog online speelbaar? 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Motorstorm nog online speelbaar?  (gelezen 198 keer)
Jessicaps3
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Gepost op: December 02, 2011, 07:19:55 »

Hallo,

Ik ben nieuw hier en heb meteen een vraagje over motorstorm (eerste deel). Ik heb er 2 gekocht, 1 om weg te geven maar ik kom met de mijne niet online. Geen verbinding met server. Ik heb mij aangemeld bij psnetwork maar het lukt niet. Kan het zijn dat het spel te oud is dat ik er niet meer mee online kan spelen?

Alvast bedankt voor de informatie!

Groetjes Jessica.

HHC-bossie
Global Moderator
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 63
Geslacht: Man

Allles is voor Bossie

« Antwoord #1 Gepost op: December 02, 2011, 07:24:32 »

het kan best dat die game niet meer online kan, maar zeker weten doe ik het niet.

Misschien weet een van de andere forum leden dit!

29-06-2007 tot 10-09-2010 ps3 60 gb † R.I.P.
Jessicaps3
PS3 Newbie
*

« Antwoord #2 Gepost op: December 02, 2011, 07:54:19 »

Bedankt voor je reactie. Mocht het niet meer kunnen wil ik deze ruilen. Ik wil het samen met mijn vader online gaan spelen, als dat niet kan blijft er niet veel over, je kunt ook al niet split screen. Dus mocht iemand zekerheid hierover hebben hoor ik dat heel graag.
Jessicaps3
PS3 Newbie
*

« Antwoord #3 Gepost op: December 02, 2011, 08:33:34 »

Ik ben het nu nog even aan het proberen maar ik kom blijkbaar wel online maar het spel blijft hangen in de online overeenkomst. In het vak staat geen tekst en ik kan kiezen tussen accepteren en weigeren maar ik kan geen keuze maken (ook niet het spel afsluiten of terug naar het ps3 menu). Na een kort tijdje krijg ik de melding dat de verbinding verbroken is en dat ik mij weer aan moet melden om verder online te spelen. Iemand een idee waarom dit gebeurt?
DraZ
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 60

PSN: DraZziE

« Antwoord #4 Gepost op: December 02, 2011, 11:51:13 »

ik geloof ook niet dat deze game nog online kan. Heb het zelf al jaren niet meer geprobeerd, maar denk het niet.

als je motorstorm 2 of 3 hebt, daar is wel splitscreen, en de nieuwste kan ook zeker nog online!

Platinum: Fallout 3 - Ratchet&Clank:ACIT - Call of Duty:MW2 -  Bioshock - Borderlands - Fallout: New Vegas - Mafia 2 - The elder scrolls V: Skyrim
Jessicaps3
PS3 Newbie
*

« Antwoord #5 Gepost op: December 02, 2011, 12:09:32 »

Hoi DraZ dank voor je antwoord. Misschien dat jij het kan testen? Ik ben erg benieuwd nl.
DraZ
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 60

PSN: DraZziE

« Antwoord #6 Gepost op: December 02, 2011, 02:51:45 »

dan zal je wel moeten wachten tot morgen, heb vandaag geen tijd daarvoor!

Platinum: Fallout 3 - Ratchet&Clank:ACIT - Call of Duty:MW2 -  Bioshock - Borderlands - Fallout: New Vegas - Mafia 2 - The elder scrolls V: Skyrim

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 games | Online gaming (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: Motorstorm nog online speelbaar? « vorige volgende »
Ga naar: