Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 22, 2012, 07:27:40

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: 720 / 1080 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: 720 / 1080  (gelezen 452 keer)
budje
Gast
« Antwoord #15 Gepost op: December 02, 2011, 07:10:25 »

Op de PS3 zitten er echt heel veel fouten in BF3 die er in MW3 op de PS3 niet zitten en grafisch is BF3 op de PS3 absoluut niet veel beter dan MW3. Op de PC is dat verschil er wel en wint BF3 dik.

Fanboy reactie die nergens op gebaseerd is.

King als er in Mw3 nog fouten in de engine zaten en dan was de game natuurlijk helemaal zijn geloofwaardigheid verloren aangezien ze al jaren met dezelfde engine draaien . Speel ze ook beide en moet eerlijk zeggen dat ik bf3 er echt beter vindt uitzien . Vind Mw er na MW2 weinig op vooruit gegaan is en lang niet zo straks als de frostbite 2 engine je merkt het vooral met doelen die verder weg zijn . En wat betreft de lichtval in de game merk je de power van de frostbite 2 engine echt goed .

@ Ceriasz iets minder fanboy dude en iets meer feiten , en als je gameplay gaat vergelijken snap je het niet zijn namelijk geen games die je op dat vlak kan vergelijken

KingOfPop1981
Twitter: KingOfPop1981.
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 168
Geslacht: Man

PS3 met 500GB HDD! Crazy but happy!

« Antwoord #16 Gepost op: December 02, 2011, 07:17:52 »

@budje De shaders zijn iets beter grafisch op de console van BF3 maar overall is BF3 grafisch niet veel dikker vind ik. Dit terwijl ze op de PC echt heel sterk zijn. Heb het idee dat de console versie beetje afgeraffeld is.

budje
Gast
« Antwoord #17 Gepost op: December 02, 2011, 07:22:49 »

Als je ziet hoe de game eruit ziet natuurlijk als je niet door de scoop kijkt kun je zien dat de Grafics echt op een ander nivo liggen dan die van COD en dat komt echt omdat cod al jaren op dezelfde engine draait en ga er ook vanuit dat de volgende cod ook veeeeel betere grafics heeft als de laatse paar.
En sry maar de mensen die zeggen dat MW3 er beter uitziet , die kan ik echt niet serieus nemen
KingOfPop1981
Twitter: KingOfPop1981.
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 168
Geslacht: Man

PS3 met 500GB HDD! Crazy but happy!

« Antwoord #18 Gepost op: December 02, 2011, 07:39:32 »

Als je ziet hoe de game eruit ziet natuurlijk als je niet door de scoop kijkt kun je zien dat de Grafics echt op een ander nivo liggen dan die van COD en dat komt echt omdat cod al jaren op dezelfde engine draait en ga er ook vanuit dat de volgende cod ook veeeeel betere grafics heeft als de laatse paar.
En sry maar de mensen die zeggen dat MW3 er beter uitziet , die kan ik echt niet serieus nemen

Ik zeg niet dat de 3 versie van BF3 slechter is dan MW3 maar ook niet mijlenver beter op de console zoals wel op de PC is. Vergelijk BF3 maar op de PS3 en de PC. Dan is het op de PS3 zelfs soms houterig. Framedrops. En dat is allemaal de Frostbite engine. Ik heb het dus totaal niet over de gameplay. En idd MW moet volgend jaar idd als ze een deel 4 maken overstappen op een nieuwe engine. Maar de makers van BF3 hadden net zoveel tijd moeten steken in de PS3 versie als in de PC versie en dat hebben ze duidelijk niet gedaan.

budje
Gast
« Antwoord #19 Gepost op: December 02, 2011, 07:54:34 »

Hijs ook voor de pc gamer gemaakt he want ze hadden geloof 10+ jaren al beloofd op een nieuwe , je hebt gelijk hij loopt niet zo soepel maar soepel genoeg al vraag je het mij maar ligt ook aan de kracht van de consoles van nu

Pagina's: 1 [2] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: 720 / 1080 « vorige volgende »
Ga naar: