Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 22, 2012, 07:44:01

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Drumkit werkt niet bij Band Hero 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Drumkit werkt niet bij Band Hero  (gelezen 258 keer)
rr66
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Gepost op: December 05, 2011, 07:21:56 »

Ik weet niet of ik met dit onderwerp op de goede plek zit, maar ik heb een probleem.
Mijn zoon heeft een drumkit (2e hands) gekregen met daarbij de game Band Hero.
De controller op de kit maakt contact met de PS3 (kan het menu sturen), maar als ik de game start kan ik helemaal niks met de drums beginnen.
Zit er een verkeerde game bij ofzo? Wat doe ik fout?

Bvd,
Ronald

karel
PS3 Addict

Aantal schouderklopjes: 6
Geslacht: Man

« Antwoord #1 Gepost op: December 05, 2011, 08:47:29 »

Ikzelf heb dj hero en daarbij moet ik mijn draaitafeltje ook connecten met ps3 maar via een bakje (connector) die in de usb zit. Dit heb ik er ook gewoon bijgekregen. Dus ga misschien eens op zoek naar dit bakje. IK ben dit alleen niet zeker. Google het eens.

rr66
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Antwoord #2 Gepost op: December 05, 2011, 08:53:35 »

Die connector heb ik. En ik kan dan ook het menu in de game sturen via de kit, maar ik kan alleen geen drums selecteren oid...

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Drumkit werkt niet bij Band Hero « vorige volgende »
Ga naar: