Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 22, 2012, 08:03:14

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 help (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Master account? 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Master account?  (gelezen 221 keer)
wooshx
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Gepost op: December 12, 2011, 08:16:40 »

Ik wil op mn PS3 mn internet is aan de praat krijgen, ik moet een een of ander Master account aanmaken voor ik verder kan? Ik heb geen idee wat het is of waar ik het kan vinden? Heb al wat op de site gekeken/youtube, maar daar staat niet hoe of wat een Master account is, ze vullen alleen hun E-mail in met het behorende wachtwoord, maar ik weet dus niet wat mijn Ww/ID daarvan is, en waar ik dat kan vinden.

Heeft het iets te maken met de inlog gegevens van je computer?

Alvast bedankt,

KingOfPop1981
Twitter: KingOfPop1981.
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 168
Geslacht: Man

PS3 met 500GB HDD! Crazy but happy!

« Antwoord #1 Gepost op: December 12, 2011, 08:19:51 »

Gewoon de gegevens van je hoofdaccount van de PS3. Dus je nickname met bijbehorend wachtwoord.

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 help (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Master account? « vorige volgende »
Ga naar: