Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 22, 2012, 08:26:35

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: harde schijf ps3 benaderen vanaf andere pc's in het netwerk 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: harde schijf ps3 benaderen vanaf andere pc's in het netwerk  (gelezen 266 keer)
nieuwsgier
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Gepost op: December 20, 2011, 02:35:29 »

Mijn Ziggo modem is aangesloten op een fritzbox. Deze fungeerts als router, en daaraan gekoppeld is een sweex router als switch.

Mijn playstation heb ik bedraad verbonden met de sweex

Mijn Fritzbox heeft ip-adres 192.168.178.1
De sweex heeft ip adres 192.168.178.23
De playstation heeft ip 192.168.178.32

De playstation kan het internet op, en kan ook muziekbestanden afspelen die op andere pc's staan.
De andere pc's zijn op bedraad aangesloten op de fritzbox.

Op de sweex router is de DHCP server gedisabled en is NAT en Firewall ge-enabled.

Op de playstation staat ip-adres 192.168.178.1 ingesteld als standaardrouter, en als primaire DNS

Volgens mij moet ik vanaf de andere pc's ook de harde schijf van de playstation kunnen benaderen, het lukt me echter niet.
Eerder lukte het wel, maar ik weet niet wat er toen anders was dan nu, behalve dan een extra switch er tussen.
Toen het nog wel lukte kon ik onder andere avchd manager opstarten, die ik op de harde schijf van de PS3 had gezet,
Iemand enig idee waar dat aan kan liggen ?
Bij voorbaat dank voor de reactie

KingOfPop1981
Twitter: KingOfPop1981.
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 168
Geslacht: Man

PS3 met 500GB HDD! Crazy but happy!

« Antwoord #1 Gepost op: December 20, 2011, 03:39:35 »

Vanaf andere PC's kan je niet de HDD van je PS3 benaderen.

nieuwsgier1
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Antwoord #2 Gepost op: December 20, 2011, 05:36:26 »

Oh verdeurrie, nou weet ik het weer. Ik gebruikte een externe harde schijf. Geheuigen wordt slechter denk ik.
Dank voor je reactie.

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: harde schijf ps3 benaderen vanaf andere pc's in het netwerk « vorige volgende »
Ga naar: