Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 23, 2012, 05:42:46

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 help (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: ik heb 2 vragen 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: ik heb 2 vragen  (gelezen 278 keer)
vorkot3
PS3 Gamer
**

Aantal schouderklopjes: 2

« Gepost op: December 29, 2011, 05:03:57 »

1. ik had voor de zekerheid een 2e account gemaakt op de orginele website van ps3 en als er mee wil inloggen zegt ie steeds: "u kunt niet inloggen op een account van een andere gebruiker" hoe fiks ik dit??

2. toen ik een paar uur geleden mn headset aan het opladen was had ik eerst het spel stop gezet waardoor naar het selectie scherm ging(begin scherm van ps3) dus ik heb mn ps3 ongeveer 2 uur aangelaten. volgensmij was mn headset toen klaar met laden(ik zat op de pc dus ik zag het niet) en toen ging mn ps3 zelf in stand-by (gewoon uit). er was gelukkig niks kapot, ik kon gewoon spelen. ik dacht dat er iets van een tijdslimiet ofzo aanstond. is die uitval normaal??
« Laatste verandering: December 29, 2011, 05:08:50 door vorkot3 » Gelogd

KingOfPop1981
Twitter: KingOfPop1981.
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 168
Geslacht: Man

PS3 met 500GB HDD! Crazy but happy!

« Antwoord #1 Gepost op: December 29, 2011, 05:08:29 »

2. PS3 beveiliging dat hij na een tijd uit gaat kan je in het menu ook uitzetten.

vorkot3
PS3 Gamer
**

« Antwoord #2 Gepost op: December 29, 2011, 05:10:26 »

w
2. PS3 beveiliging dat hij na een tijd uit gaat kan je in het menu ook uitzetten.
aarvoor is die beveileging?
vorkot3
PS3 Gamer
**

« Antwoord #3 Gepost op: December 29, 2011, 05:10:44 »

en waar zet je het uit?
nuckacola
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 116

we had joy we had fun we had united on the run

« Antwoord #4 Gepost op: December 29, 2011, 05:21:37 »

in je XMB even door de instellingen bladeren

vorkot3
PS3 Gamer
**

« Antwoord #5 Gepost op: December 29, 2011, 08:29:41 »

in je XMB even door de instellingen bladeren
ok. weet jij hoe ik vraag 1 kan oplossen??? ik had een ander account gemaakt maar als ik met die wil inloggen zegt ie:"u kunt niet inloggen op een account van een andere gebruiker" hoe los ik dit op? want als ik dat aan de praat krijg is het handig als mn 1ste account word gehackt
MilanSven
PS3 Expert

Aantal schouderklopjes: 48

« Antwoord #6 Gepost op: December 29, 2011, 08:44:18 »

ok. weet jij hoe ik vraag 1 kan oplossen??? ik had een ander account gemaakt maar als ik met die wil inloggen zegt ie:"u kunt niet inloggen op een account van een andere gebruiker" hoe los ik dit op? want als ik dat aan de praat krijg is het handig als mn 1ste account word gehackt

Vond op een ander forum precies dezelfde vraag en daar stond dit antwoord:

"Je wilt je huidige gebruiker met een ander psn account en dat kan niet dus je moet een nieuwe gebruiker aanmaken."

Succes.

"BAZINGA!"
CoenRSD
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 194

PS3Forum.nl | 05/2012

« Antwoord #7 Gepost op: December 30, 2011, 01:45:42 »

1. ik had voor de zekerheid een 2e account gemaakt op de orginele website van ps3 en als er mee wil inloggen zegt ie steeds: "u kunt niet inloggen op een account van een andere gebruiker" hoe fiks ik dit??

Zelfde als wat MilanSven zegt.

"Je wilt je huidige gebruiker met een ander psn account en dat kan niet dus je moet een nieuwe gebruiker aanmaken."

Komt inderdaad doordat je je probeert aan te melden op dezelfde gebruiker van je hoofdaccount.

Dit fix je dus , door een nieuwe gebruiker aan te maken in het begin van je XMB menu.

Moderator : PS3Nieuws | PS3Games
MilanSven
PS3 Expert

Aantal schouderklopjes: 48

« Antwoord #8 Gepost op: December 30, 2011, 01:41:19 »

Zelfde als wat MilanSven zegt.

Komt inderdaad doordat je je probeert aan te melden op dezelfde gebruiker van je hoofdaccount.

Dit fix je dus , door een nieuwe gebruiker aan te maken in het begin van je XMB menu.

En zo helpen we elkaar weer een handje Smiley

"BAZINGA!"
CoenRSD
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 194

PS3Forum.nl | 05/2012

« Antwoord #9 Gepost op: December 30, 2011, 02:27:44 »

En zo helpen we elkaar weer een handje Smiley

Tuurlijk doen we dat , elkaar helpen is hard nodig in de wereld van nu.

Moderator : PS3Nieuws | PS3Games

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 help (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: ik heb 2 vragen « vorige volgende »
Ga naar: