Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 23, 2012, 05:59:31

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Game tegen agressie ambulancepersoneel 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Poll
Vraag: Vind jij dit een nuttige zet?
Ja. - 2 (20%)
Nee. - 8 (80%)
Totaal aantal stemmen: 9

Pagina's: [1] 2 E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Game tegen agressie ambulancepersoneel  (gelezen 737 keer)
CoenRSD
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 194
Geslacht: Man

PS3Forum.nl | 05/2012

« Gepost op: Januari 03, 2012, 01:58:49 »

Citaat
De overheid heeft een game ontwikkeld waarmee het meer begrip wil kweken voor het werk van ambulancepersoneel.

Spelers kunnen zichzelf in de meldkamer van de ambulancezorg wanen en meemaken wat daar allemaal gebeurt. Het is de bedoeling dat door de game minder mensen agressief reageren op deze hulpverleners.
Het zijn niet alleen 'hooligans' maar ook heel vaak gewone mensen die agressief zijn tegen ambulancepersoneel, meldt het ministerie van Binnenlandse Zaken donderdag.
Samen met de veiligheidsregio Noord-Holland-Noord is het spel gemaakt, dat op de website www.ambulancecontrol.nl gespeeld kan worden.

Onbegrip

Agressie komt vaak voort uit onbegrip, meldt Binnenlandse Zaken. Mensen die de game spelen, moeten de telefoon aannemen, uitvinden wat er aan de hand is en beslissen of ergens wel of niet een ambulance naartoe gestuurd moet worden.
Ze moeten altijd mensen en materieel achter de hand houden voor levensbedreigende situaties. Op die manier leren mensen om te gaan met de beschikbare ambulances en personeel en hoe gevaarlijk het kan zijn om een ambulance voor niets op pad te sturen.

Bron : www.nu.nl
« Laatste verandering: Januari 03, 2012, 02:15:03 door CoenRSD » Gelogd

Moderator : PS3Nieuws | PS3Games

budje
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: Januari 03, 2012, 02:27:48 »

Mischien moet de overheid gewoon eens echte straffen uitdelen aan die pisbakken die zich niet kunnen gedragen en ook eens eerlijk zeggen dat de marokaanse en turkse jeugd hier nog al eens een handje van heeft maarja dat mag helaas in nederland niet gezegd worden en dus stoppen we gewoon een paar ton in zon kut spelletje of tv actie in plaats van echte straffen uitdelen
CoenRSD
PS3 Guru!

PS3Forum.nl | 05/2012

« Antwoord #2 Gepost op: Januari 03, 2012, 02:31:15 »

Mischien moet de overheid gewoon eens echte straffen uitdelen aan die pisbakken die zich niet kunnen gedragen en ook eens eerlijk zeggen dat de marokaanse en turkse jeugd hier nog al eens een handje van heeft maarja dat mag helaas in nederland niet gezegd worden en dus stoppen we gewoon een paar ton in zon kut spelletje of tv actie in plaats van echte straffen uitdelen

Ben het helemaal met je eens. Plek van dat de overheid ze is wat harder gaan aanpakken , dan een game te maken wat naar mijn mening totaal geen nut gaat hebben. Stel dat er nog is een tijd komt dat al het Ambulance personeel gaat staken , en jij krijgt bijvoorbeeld een hartaanval ofzo. Deze game heeft totaal geen zin!

budje
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: Januari 03, 2012, 02:38:13 »

ja en waar word die shit van betaalt van onze belasting centjes gewoon wat harder  aanpakken en dan cellen tekort lo ik zo voor ze op gewoon 4 man in 1 cel 2 stapelbedden erin en tv en radio eruit past precies
CeriasZ
PS3 Lord

Aantal schouderklopjes: 39

HomeBoy~

« Antwoord #4 Gepost op: Januari 03, 2012, 04:31:58 »

Er was nog laatst een reclame, waarin 2 of 3 mensen een paar ziekenbroeders zaten te slaan. En nu is de vraag of het hier mee te maken heeft?

CeriasZ
CoenRSD
PS3 Guru!

PS3Forum.nl | 05/2012

« Antwoord #5 Gepost op: Januari 03, 2012, 06:49:33 »

Er was nog laatst een reclame, waarin 2 of 3 mensen een paar ziekenbroeders zaten te slaan. En nu is de vraag of het hier mee te maken heeft?

Op de Marokaanse televisie? Huh? Heb die reclame helemaal niet gezien. En zal ook zeker hier niks mee te maken hebben.

Jesper-vs
PS3 Hero

Aantal schouderklopjes: 32

-- FIFA proud --

« Antwoord #6 Gepost op: Januari 03, 2012, 07:51:57 »

Op de Marokaanse televisie? Huh? Heb die reclame helemaal niet gezien. En zal ook zeker hier niks mee te maken hebben.
jawel, heb hem ook gezien!
DraZ
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 60

PSN: DraZziE

« Antwoord #7 Gepost op: Januari 03, 2012, 07:58:39 »

pisbakken

2funny

Platinum: Fallout 3 - Ratchet&Clank:ACIT - Call of Duty:MW2 -  Bioshock - Borderlands - Fallout: New Vegas - Mafia 2 - The elder scrolls V: Skyrim
CoenRSD
PS3 Guru!

PS3Forum.nl | 05/2012

« Antwoord #8 Gepost op: Januari 03, 2012, 08:09:41 »

jawel, heb hem ook gezien!

Komt misschien omdat ik weinig televisie kijk.

Jesper-vs
PS3 Hero

-- FIFA proud --

« Antwoord #9 Gepost op: Januari 03, 2012, 08:41:36 »

Komt misschien omdat ik weinig televisie kijk.
ik kijk ook niet veel tv hoor, kwam onder een film
CeriasZ
PS3 Lord

HomeBoy~

« Antwoord #10 Gepost op: Januari 03, 2012, 08:43:38 »

ik kijk ook niet veel tv hoor, kwam onder een film

Bij mij ook. Tongue

CeriasZ
CoenRSD
PS3 Guru!

PS3Forum.nl | 05/2012

« Antwoord #11 Gepost op: Januari 04, 2012, 02:48:03 »

Films kijk ik via de pc. Afro

CeriasZ
PS3 Lord

HomeBoy~

« Antwoord #12 Gepost op: Januari 04, 2012, 09:52:54 »

Ik kijk films op de pc en via mijn tv.

CeriasZ
Jesper-vs
PS3 Hero

-- FIFA proud --

« Antwoord #13 Gepost op: Januari 04, 2012, 10:14:41 »

Ik kijk films op de pc en via mijn tv.
same
CoenRSD
PS3 Guru!

PS3Forum.nl | 05/2012

« Antwoord #14 Gepost op: Januari 04, 2012, 01:22:14 »

Maarja , dus weer ff on topic hier. Ik snap niet waarom ze nou zo'n game willen ontwikkelen , pak die mensen maar is wat harder aan want hier ga je geen verandering in zien.

Pagina's: [1] 2 E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Game tegen agressie ambulancepersoneel « vorige volgende »
Ga naar: