Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 23, 2012, 06:12:22

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: ps3 lees problemen 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: ps3 lees problemen  (gelezen 186 keer)
wietsebas
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Gepost op: Januari 07, 2012, 12:43:54 »

Hoi ik heb een playstation 3 slim 250 GB.
volgens mij model chech-2004B

Ik heb sinds deze week uncharted 3 gekocht en toen begonnen de problemen.
Hij leest hem niet en ineens leest die geen andere spellen meer.
Hij leest wel gewone dvd`s af.

het rare is dat die heel af en toe wel een oudere ps3 spel afspeelt maar als je dan de volgende dag het weer test dan doet die het weer niet.
in onderstaande link heb ik er een filmpje van gemaakt en kan je zien wat het probleem is.

ik heb de ps3 wel opengemaakt omdat er geen garantie meer op zit. Ik heb al sony gebeld en die gaf me de hint om een systeemherstel te doen. Dit is al gebeurd maar geen resultaten. In de winkels al geïnformeerd maar de meeste mensen vinden het raar dat de bluray lens kapot is van deze serie. volgens sony komt dat bij dit model niet tot weinig voor.
wie weet wat er aan de hand zou kunnen zijn. en welk advies geef je me aan. Misschien kan ik het zelf maken. de bluray lens is denk ik model kem 450 AAA (weet ik niet zeker)

hypermagex
PS3 Gamer
**

Aantal schouderklopjes: 3

« Antwoord #1 Gepost op: Februari 06, 2012, 08:32:30 »

Ik heb ergens gelezen dat je je oude kapotte PS3 kan inleveren bij sony en voor 125 euro een nieuwe krijgt, is dat misschien een optie?

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: ps3 lees problemen « vorige volgende »
Ga naar: