Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 23, 2012, 06:13:58

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 help (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: ruse sluit niet af 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: ruse sluit niet af  (gelezen 136 keer)
psp1980
PS3 Addict

Aantal schouderklopjes: 0
Geslacht: Man

« Gepost op: Januari 08, 2012, 07:29:31 »

Hallo

heb van de week het spel ruse gekocht, hartstikke leuk spel. maar nu doet het volgende zich voor, als ik de game afsluit door de ps knop in te drukken op de controller, dan op ja druk. Dan blijft het scherm gewoon zwart. Ik kan dan alleen de ps3 weer in beweging krijgen door de aan/uit knop in gedrukt te houden. bij andere games heb ik daar geen last van.

iemand enig idee wat het zou kunnen zijn of wat er aan te doen?

Jesper-vs
PS3 Hero

Aantal schouderklopjes: 32

-- FIFA proud --

« Antwoord #1 Gepost op: Januari 08, 2012, 11:53:53 »

doe je je game altijd afsluiten via je controller?
probeer eens waar je normaal je game start, en dan staat er een icoon boven van Game Beëindigen.

dat al geprobeerd? 
psp1980
PS3 Addict

Aantal schouderklopjes: 0

« Antwoord #2 Gepost op: Januari 08, 2012, 12:40:07 »

heb alles geprobeerd. ik druk gewoon op de ps knop dan op game beindigen en dan op ja. dan duurt het 2 tellen en is het beeld zwart en reageert hij niet meer. bij andere games geen last van.

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 help (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: ruse sluit niet af « vorige volgende »
Ga naar: