Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 23, 2012, 07:08:11

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PC area | PC algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: windows 7 nieuw vragen 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: windows 7 nieuw vragen  (gelezen 226 keer)
mototje
PS3 Hero

Aantal schouderklopjes: 0

psn: "mototjesk8brd" zeg ff dat je NL bent

« Gepost op: Januari 28, 2012, 10:11:19 »

mijn pc draait nog steeds op een windows vista 32 bit Lips Sealed plannen zijn om legaaal een windows 7 64 bits aan te schaffen (pc kan dit ook gewoon) hierover is bij mij nog wat onduidelijkheid;

-op internet zijn 2 versies te vinden (bedoel niet de upgrade), een standaard versie en een oem versie. met behulp van mijn grote vriend google heb ik kunnen vinden dat de oem bedoelt is om samen met een pc-systeem te verkopen. echter is deze versie ook los te kopen. werkt deze versie ook gewoon??
-hoe vaak kan ik een windows 7 home premium cd gebruiken? en zit hier vershil in tussen de standaart, en de oem versie?
-kan ik mijn windows 7 home premium om meerdere computers installeren?

mvg groet de al een tijdje niet zo actieve mototje Embarrassed

Orton
PS3 Expert

Aantal schouderklopjes: 27
Geslacht: Man

« Antwoord #1 Gepost op: Januari 28, 2012, 04:23:22 »

Ik weet wel dat M$ dit vroeger wou verbieden. Zover ik het nog weet is dat ze geen ondersteuning bieden voor de oem versies. Er zit geen verschil in kwa werking maar wel voor de ondersteuning op andere hardware. Je kan het 1000x gebruiken op 1 pc als je 2maal de code invoer op een pc/laptop dan krijg je een waarschuwing dat hij niet goed is en contact moet opnemen met M$.

Als je de retail koopt dacht ik dat je hem op 3 pc's mocht installeren (weet het niet zeker)

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PC area | PC algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: windows 7 nieuw vragen « vorige volgende »
Ga naar: