Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 23, 2012, 07:34:21

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 help (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Playstation Store, Help 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Playstation Store, Help  (gelezen 240 keer)
Hoolz
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 40
Geslacht: Man

BE QUICK OR BE DEAD!

« Gepost op: Februari 04, 2012, 07:17:10 »

Hoi Allemaal,

Nadat ik vandaag mijn PLUS content wou downloaden, ging dit niet omdat ik geen enkele download kreeg te zien. De content wel, maar zodra je het wil aankopen niet. Ook geen foutmelding.

Nu ben ik naar mijn download overzicht gegaan, en tot mijn verbazing hier wel een foutcode.

Het betreft foutcode: 80023102

Graag zou ik willen weten of jullie dit ook hebben, of dat dit binnen mijn thuisnetwerk ligt.

Hoolz
PS3 Guru!

BE QUICK OR BE DEAD!

« Antwoord #1 Gepost op: Februari 04, 2012, 08:50:55 »

16 keer gelezen, en geen reacties Huh?

nuckacola
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 116

we had joy we had fun we had united on the run

« Antwoord #2 Gepost op: Februari 04, 2012, 08:53:59 »

heb je hier wat aan

http://www.google.nl/search?q=koopjeskampioen+hoogeveen&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a#sclient=psy-ab&hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla:nl%3Aofficial&source=hp&q=80023102+psn&psj=1&oq=80023102+psn&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=e&gs_upl=4632l7605l0l8419l5l5l0l0l0l0l105l346l4.1l5l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=22cfb0d36a14cef2&biw=1024&bih=649

Hoolz
PS3 Guru!

BE QUICK OR BE DEAD!

« Antwoord #3 Gepost op: Februari 04, 2012, 10:44:32 »

Nope :-( zijn 2010 posts ;-(

MilanSven
PS3 Expert

Aantal schouderklopjes: 48

« Antwoord #4 Gepost op: Februari 05, 2012, 05:59:01 »

Deze is vrij recent, maar neem aan dat je zelf ook al wel wat gegoogled hebt..

http://community.eu.playstation.com/t5/PlayStation-3-Technical/error-80023102-Cannot-purchase-anything/td-p/14617889

"BAZINGA!"
DraZ
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 60

PSN: DraZziE

« Antwoord #5 Gepost op: Februari 05, 2012, 10:48:07 »

ik heb geen plus, en geen foutmeldingen... dus ik ben 1 van de lezers die hier niet op kan reageren Wink

Platinum: Fallout 3 - Ratchet&Clank:ACIT - Call of Duty:MW2 -  Bioshock - Borderlands - Fallout: New Vegas - Mafia 2 - The elder scrolls V: Skyrim
Hoolz
PS3 Guru!

BE QUICK OR BE DEAD!

« Antwoord #6 Gepost op: Februari 05, 2012, 02:44:21 »

ik heb geen plus, en geen foutmeldingen... dus ik ben 1 van de lezers die hier niet op kan reageren Wink

check even je download overzicht, ben zeer benieuwd.

Thanks voor die link trouwens, lees wel dat er meerdere last van hebben.

Baal hier ontzettend van, wou graag de GT5 content downloaden.
« Laatste verandering: Februari 05, 2012, 02:46:15 door Hoolz » Gelogd

KingOfPop1981
Twitter: KingOfPop1981.
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 168

PS3 met 500GB HDD! Crazy but happy!

« Antwoord #7 Gepost op: Februari 05, 2012, 07:39:27 »

Gaat oom een grootschalige foutmelding die vermoedelijk te maken heeft met het onderhoud/omzetting van PSN naar Sony Entertainment. Sony heeft al laten weten ervan op de hoogte te zijn en dit zo snel mogelijk te willen oplossen.

Jamez
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 96

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #8 Gepost op: Februari 05, 2012, 09:09:20 »

Veel klachten over foutmelding 80023102 in de PS Store

Na het onderhoud dat donderdag om 21:00 startte, meldden verscheidene mensen dat ze problemen hebben in de PlayStation Store. Zo krijgen ze de foutmelding 80023102 dat enkele vervelende gevolgen heeft. De gamers krijgen onder andere  te zien dat hun downloadlijst volledig leeg is.

Andere mensen kunnen zelfs niets meer downloaden en dus ook niets meer kopen in de PS Store. Dit kan best lastig zijn, want als je net een nieuwe game hebt gekocht waar een online pass bij zit, kan je – mocht je bij diegenen zijn die de foutcode krijgen – nog niet online spelen.

Bij Sony weten ze van de problemen en zetten alles op alles om het zo snel mogelijk van de baan te helpen. Naar hun zeggen is er slechts een kleine groep mensen die last heeft van de foutcode, maar als je kijkt naar het aantal klachten denken wij dat er een hele boel PlayStation gebruikers er last van hebben.

Citaat
“Dat probleem is bekend bij London en men is druk bezig het zo snel mogelijk op te lossen.”

“Het probleem is bij ons bekend, een kleine groep accounts krijgt inderdaad die foutmelding en ervaart problemen met de downloadlijst en/of bepaalde links in de PSS. Men is druk bezig dit te onderzoeken en het zo snel mogelijk op te lossen. Zodra we meer info hebben posten we dat hier.”

Wat de achterliggende reden is van foutmelding 80023102 weten we nog niet, maar het zou iets te maken kunnen hebben met de overstap van het PlayStation Network naar Sony Entertainment Network. Wanneer we iets meer weten, laten we het jullie direct weten.

Enkele klachten:

Citaat
Is het normaal dat ik steeds een foutmelding krijg als ik iets wil downloaden uit de Playstation Store ? ( foutmelding : 80023102 ) Want ik heb mij assassins creed 2 aangekocht maar kan het maar niet downloaden :/.

Wanneer gaan de problemen met de PS Store opgelost zijn, want ik  kan gewoon niks downloaden uit de Store, want mijn vriend kan dit nochtans wel.

Wanneer kunnen we terug games kopen op het PSN, want dit is frustrerend.

Bron:psx-sense.nl

PSN: Jamez_AFCA
Hoolz
PS3 Guru!

BE QUICK OR BE DEAD!

« Antwoord #9 Gepost op: Februari 06, 2012, 07:40:16 »

Thanks Jamez

Heb hier ook al last van vanaf donderdag, moet zeggen dat ik dit echt een tegenvaller vind van Sony hoor.

Ben benieuwd of ze hier ook iets voor terug doen met betreft gratis content oid, want dit is naatje, gewoon bar en bar slecht.

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 help (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Playstation Store, Help « vorige volgende »
Ga naar: