Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 23, 2012, 07:39:23

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 games | Games voor de PS3 (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: er wil een trophy niet komen 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: er wil een trophy niet komen  (gelezen 211 keer)
SuperModelZX
PS3 Geek
**

Aantal schouderklopjes: 2
Geslacht: Man

Megaman Dragonoid

« Gepost op: Februari 04, 2012, 10:18:39 »

ik heb vreemd genoeg geen trophy gekregen voor de saints row the third waarbij je alle gangster opperaties moet hebben gedaan. ik heb de menu in het spel gecheck en op de kaart en zegt dat ik 32 heb van de 32 terwijl de trophy zegt dat ik er 36 moet hebben. please kan iemand me helpen?

Lorenzo
PS3 Addict

Aantal schouderklopjes: 11

Ik toen ik klein was met Siem de Jong

« Antwoord #1 Gepost op: Februari 05, 2012, 05:12:50 »

heb ik ook gehad want er zijn er een aantal verborgen dan moet je ze even gaan zoeken of je kijkt op youtube Wink

SuperModelZX
PS3 Geek
**

Megaman Dragonoid

« Antwoord #2 Gepost op: Februari 05, 2012, 06:42:57 »

weet jij dan een video waarop ze staan. want ik kan het echt niet vinden

Lorenzo
PS3 Addict

Aantal schouderklopjes: 11

Ik toen ik klein was met Siem de Jong

« Antwoord #3 Gepost op: Februari 05, 2012, 07:38:06 »

Had ik ook moeite mee maar als je op stad gaat staan dan staat er toch bijvoorbeeld Gangoperatie 6/8 ofzo als je dan die stadnaam + gangoperation invult bij youtube zul je het denk ik wel vinden

CoenRSD
Moderator
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 194

PS3Forum.nl | 05/2012

« Antwoord #4 Gepost op: Februari 05, 2012, 07:50:29 »

Ik zou als ik jou was even kijken op www.ps3trophies.org en even een guide zoeken van Saints Row : The Third.

Staat precies hoe en wat.Wink

Moderator : PS3Nieuws | PS3Games
DraZ
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 60

PSN: DraZziE

« Antwoord #5 Gepost op: Februari 05, 2012, 10:49:48 »

klopje voor coen

Platinum: Fallout 3 - Ratchet&Clank:ACIT - Call of Duty:MW2 -  Bioshock - Borderlands - Fallout: New Vegas - Mafia 2 - The elder scrolls V: Skyrim
SuperModelZX
PS3 Geek
**

Megaman Dragonoid

« Antwoord #6 Gepost op: Februari 06, 2012, 06:15:22 »

Ik heb nog eens gecheck van de trophy en ik moest het gewoon krijgen. maar dat deed ir gewoon niet. het is zo te zien dat ik (1) me ps3 te snel uitdeed of (2) dat me ps3 het niet goed deed en daardoor de trophy niet wilde pakken omdat ik het co-up deed. ik heb deze probleem all een keer eerder gehad en daardoor niet wilde pakken terwijl ik het wel eerder heb gedaan. dus tijd voor nog een ronde dan. ach ja. dan kan ik veel meer lol hebben in het spel

Jesper-vs
PS3 Hero

Aantal schouderklopjes: 32

-- FIFA proud --

« Antwoord #7 Gepost op: Februari 06, 2012, 09:45:50 »

Ik heb nog eens gecheck van de trophy en ik moest het gewoon krijgen. maar dat deed ir gewoon niet. het is zo te zien dat ik (1) me ps3 te snel uitdeed of (2) dat me ps3 het niet goed deed en daardoor de trophy niet wilde pakken omdat ik het co-up deed. ik heb deze probleem all een keer eerder gehad en daardoor niet wilde pakken terwijl ik het wel eerder heb gedaan. dus tijd voor nog een ronde dan. ach ja. dan kan ik veel meer lol hebben in het spel
en ps network heeft een delay van de trophies he, daar ook mee opletten.
SuperModelZX
PS3 Geek
**

Megaman Dragonoid

« Antwoord #8 Gepost op: Februari 06, 2012, 03:34:39 »

ik ga toch de game houden. het is echt een twist spel maar wel leuk om te spelen. dus ik ga als ik het 1 eerste keer heb uitgespeeld doe ik alles in me eentje en probeer ik het nog eens

SuperModelZX
PS3 Geek
**

Megaman Dragonoid

« Antwoord #9 Gepost op: Februari 07, 2012, 08:46:56 »

Ik kan wel blij zijn met 1 ding. ik heb de genki bowl uitgespeeld en meteen een vriend geholpen met zijn trophy te halen voor alle mascotes te doden in me eentje en gelukt ook nog. want hij was aan het typen op zijn dashboard in de chatroom en de spel ging gewoon door. dus ik deed alle werk in me eentje en nog gelukt ook. dus wij hebben alle trophys in het spel. best simpel als je weet hoe het moet. als iemand niet weet hoe het moet. wil ik wel helpen. best makkelijk. je moet alleen ff duidelijk zijn wat je wil halen. dan help ik je graag. ik hoor het wel wie er help nodig met de dlc

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 games | Games voor de PS3 (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: er wil een trophy niet komen « vorige volgende »
Ga naar: