Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 23, 2012, 07:51:27

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 nieuws (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: ps3 voor de echte man 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: ps3 voor de echte man  (gelezen 1797 keer)
nuckacola
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 116
Geslacht: Man

we had joy we had fun we had united on the run

« Gepost op: Oktober 11, 2007, 10:44:16 »

Wat staat er op jouw verlanglijstje voor de feestdagen? Volgens recent Amerikaans onderzoek staat de Playstation 3 erop als je een man bent en een Wii als je een vrouw bent.

De Solutions Research Group nam voor hun onderzoek een enquete af onder 1200 Amerikanen en kwam zo tot de conclusie dat mannen en vrouwen niet dezelfde console onder de boom willen vinden. Bij de mannen heeft de Playstation 3 de voorkeur boven de andere consoles, die ook in hun top 10 staan, en bij de vrouwen staat alleen de Wii in de top 10.

De eerste vier plaatsen in de top 10 van zowel mannen als vrouwen werden ingenomen door een nieuw HD Flatscreen, een laptop, een digitale camera en een computer. Wie zegt dus dat mannen en vrouwen niets met elkaar gemeen hebben?

wel raar ik heb net een wii gevraagd aan de kestman en een psp lite trouwens
zal toch niet zijn dat ik mijn vrouwelijke kant aan het onderzoeken ben ?

« Laatste verandering: Oktober 11, 2007, 11:20:30 door fawakaswa » Gelogd

Touch Of Insanity
Tis Toch Focking Niet Normaal!
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 1

Dikke LuL! Drie Bier!

« Antwoord #1 Gepost op: Oktober 16, 2007, 10:55:37 »

Ik dacht dat ik het hier wel bij mag zetten! nieuw topic is overbodig...

PlayStation 3 gadget van het jaar!
16 oktober 2007
De T3 gadget awards, oftewel de awards voor de beste gadgets van het jaar, zijn bekend. Welke gadget moet je dit jaar in huis hebben dan? De PlayStation 3 natuurlijk. Sony heeft namelijk de 'Gadget van het jaar' award gewonnen met de PS3. Dit komt mede door de vette multimediafunctionaliteiten en de Blu-Ray speler van de mooie zwarte, en de in Japan binnenkort verkrijgbare witte, glimmende doos.

Niet alleen de PlayStation 3 viel in de prijzen. Andere consoles wonnen ook awards. Zo won de Xbox 360 de prijs voor ‘Gaming Gadget’ van het jaar, omdat er simpelweg zoveel vette games voor te krijgen zijn. De heren van T3 waren zodanig onder de indruk van de line-up voor de 360 dat Microsoft er met de prijs vandoor ging. Ook Nintendo ging niet met lege handjes naar huis. De Wii won namelijk de ‘One for the Ladies’ award! Volgens T3 is de Nintendo Wii de eerste echte console die meisjes ook aanspreekt. De eerste unisex console zullen we maar zeggen. Tja… jou vriendin staat toch ook wild swiepend voor je TV?! De Nintendo DS ging er bovendien met de ‘Seize the Second’ award vandoor. Komt er op neer dat de DS het beste geschikt is voor het ‘even snel spelen’ Voor de overige uitslagen klik je hier! Je kunt je afvragen hoe waardevol deze awards zijn als alle consoles in de prijzen vallen. Maar toch, het is koren op de molen van de PS3-fanboys natuurlijk!

de link met alle prijzen : http://competition.futurenet.com/t3awards/?result=21

TV: Sony Bravia 32S2800K HD 83 cm
Games: Assasins Creed, Call Of Duty, GTA IV, Gran Turismo 5 Prologue, Harry Potter, Motorstorm, Oblivion, RainbowSIX en Warhawk
PSN: TouchOfInsanity
Axe: Shock, Africa, Dark Temptation And Vice
nuckacola
Global Moderator
PS3 Legend!

« Antwoord #2 Gepost op: Oktober 16, 2007, 03:02:59 »

leuk nieuws en natuurlijk mag jij dat jij bent de mod he

nuckacola
Global Moderator
PS3 Legend!

« Antwoord #3 Gepost op: Oktober 29, 2007, 08:55:16 »

waarom ga je dan niet lekker je tijd verdoen op een xdoos site of ga sony bellen en het hun vertellen je moet eens weten hoe snel je daar geholpen word komt denk ik omdat die domme ps3 niet zo vaak stuk gaat Smiley 0206581888 misschien geven ze je wel een gratis ps3 als je vermeld dat je een arme domme stakker bent die genaait word door bill

stefan-m-
PS3 Gamer
**

Aantal schouderklopjes: 0

« Antwoord #4 Gepost op: December 12, 2007, 09:57:27 »

wat een kado's willen ze hebben zeg!! ben tog egt bang dat de kerstman me niet zo lief vind dat ie me een playstation, een lcd of een nieuwe pc kado geeft Tongue die amerikanen zijn niet wijs...
nuckacola
Global Moderator
PS3 Legend!

« Antwoord #5 Gepost op: December 12, 2007, 10:38:45 »

dat is leven op je CC he

stefan-m-
PS3 Gamer
**

« Antwoord #6 Gepost op: December 12, 2007, 11:10:09 »

een CC?  Embarrassed
nuckacola
Global Moderator
PS3 Legend!

« Antwoord #7 Gepost op: December 13, 2007, 12:37:33 »

Credit Card

Tha Budz
PS3 Geek
**

If you obey all the rules ,You miss all the fun !!

« Antwoord #8 Gepost op: December 13, 2007, 02:28:59 »

lang leve de leen cultuur  Cheesy Grin

besides gaming my other hobby's are ..........what other hobby's ?
Psp OE custom firmware victims so far ..........21
Need help ? laat het ff weten en ik kijk wat ik kan doen .
Touch Of Insanity
Tis Toch Focking Niet Normaal!
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 1

Dikke LuL! Drie Bier!

« Antwoord #9 Gepost op: December 13, 2007, 07:05:41 »

ontopic Wink

TV: Sony Bravia 32S2800K HD 83 cm
Games: Assasins Creed, Call Of Duty, GTA IV, Gran Turismo 5 Prologue, Harry Potter, Motorstorm, Oblivion, RainbowSIX en Warhawk
PSN: TouchOfInsanity
Axe: Shock, Africa, Dark Temptation And Vice

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 nieuws (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: ps3 voor de echte man « vorige volgende »
Ga naar: