Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 23, 2012, 07:58:40

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 games | Online gaming | Clans | De clan voor Dutch Freedom Fighters (DFF) (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: Clan wars 0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 4 5 [6] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Clan wars  (gelezen 1790 keer)
Gewoon_Gek
Gast
« Antwoord #75 Gepost op: November 05, 2007, 04:26:56 »

mk nie uit je heb je best gedaan

Bram313
PS3 Expert

Aantal schouderklopjes: 0

« Antwoord #76 Gepost op: November 05, 2007, 06:56:53 »

ik en touch kunnen samen misschien beetje overnemen maare kan jij wel clan wars voor ons blijven regelen, jij bent namelijk op al die sites leader enzo en hebt ons ingeschreven. Beetje de taken verdelen Tongue

I own: Oblivion, Call Of Duty 4, Devil may Cry 4, Heavenly Sword, Uncharted, Motorstorm, Resistance Fall Of Man, Unreal Tournament III, Ninja Gaiden Sigma, Rainbow Six Vegas, Fifa 08, Orange Box, Asassins Creed.
antraxX
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 1
Geslacht: Man

Set Yourself Free

« Antwoord #77 Gepost op: November 05, 2007, 07:07:51 »

ja sgoed Wink

Playstation 3 60GB: Oblivion, Virtua tennis 3, Ressistance Fall Of Men, Fifa08, Warhawk, call of duty 4, Gran turismo 5 Prologue, GTA IV, Call of Duty 3, Assasin Creed & Battlefield: Bad Company.

LCD-TV Samsung LE32S81
Gewoon_Gek
Gast
« Antwoord #78 Gepost op: November 06, 2007, 09:59:26 »

ken ik helpen als het mag?
DutchKing
PS3 Newbie
*

« Antwoord #79 Gepost op: November 06, 2007, 01:29:37 »

Kijk, komt het toch nog goed Afro want je kunt goed merken dat de meeste leden uit de clan graag door willen. Ook nu er even geen echte meer leider is.

Ik denk dat het goed is om weer eens met elkaar te spelen op een server. (gewoon voor de lol en zodat we ingame contact houden)

Mijn internet is te langzaam om een server te hosten, maar als iemand nu even een datum prikt, bijv. a.s. vrijdag avond (ver genoeg van te voren iig) en een server van 12 man ofzo host.

Daarnaast moet de procedure altijd zo zijn dat diegene die mee willen doen, intekenen door een melding te geven of ze wel of niet komen. 3 uur voor het begin kan dan ongeveer vastgesteld worden of er genoeg animo is en ofdat het die avond door gaat. Zijn er de weinig inschrijvingen tot 3 uur voor het begin dan meld de persoon die de server host dat het niet doorgaat via het forum.

Zo is het voor iedereen duidelijk toch Afro

Het zijn maar ideeën van mij, maargoed misschien kunnen we er wat mee toch.
Zo krijgen we iig wat meer structuur en dat is nu belangrijk denk ik

Bram313
PS3 Expert

« Antwoord #80 Gepost op: November 06, 2007, 01:58:08 »

jazeker gewoon_gek, leden werver servers hosten alles is welkom, had je iets speciaals in gedachten?

I own: Oblivion, Call Of Duty 4, Devil may Cry 4, Heavenly Sword, Uncharted, Motorstorm, Resistance Fall Of Man, Unreal Tournament III, Ninja Gaiden Sigma, Rainbow Six Vegas, Fifa 08, Orange Box, Asassins Creed.
Gewoon_Gek
Gast
« Antwoord #81 Gepost op: November 06, 2007, 02:21:47 »

Kijk, komt het toch nog goed Afro want je kunt goed merken dat de meeste leden uit de clan graag door willen. Ook nu er even geen echte meer leider is.

Ik denk dat het goed is om weer eens met elkaar te spelen op een server. (gewoon voor de lol en zodat we ingame contact houden)

dat bedoel ik ook een beetje maar dan afgekort xD en bram313 nee ik had nix in me gedachten

Mijn internet is te langzaam om een server te hosten, maar als iemand nu even een datum prikt, bijv. a.s. vrijdag avond (ver genoeg van te voren iig) en een server van 12 man ofzo host.

Daarnaast moet de procedure altijd zo zijn dat diegene die mee willen doen, intekenen door een melding te geven of ze wel of niet komen. 3 uur voor het begin kan dan ongeveer vastgesteld worden of er genoeg animo is en ofdat het die avond door gaat. Zijn er de weinig inschrijvingen tot 3 uur voor het begin dan meld de persoon die de server host dat het niet doorgaat via het forum.

Zo is het voor iedereen duidelijk toch Afro

Het zijn maar ideeën van mij, maargoed misschien kunnen we er wat mee toch.
Zo krijgen we iig wat meer structuur en dat is nu belangrijk denk ik

Pagina's: 1 ... 4 5 [6] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 games | Online gaming | Clans | De clan voor Dutch Freedom Fighters (DFF) (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: Clan wars « vorige volgende »
Ga naar: