Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 23, 2012, 08:09:55

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 nieuws (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: Algemeen PS3 nieuwtje Topic.. 0 geregistreerde leden en 4 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 48 49 [50] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Algemeen PS3 nieuwtje Topic..  (gelezen 38365 keer)
Jamez
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 96
Geslacht: Man

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #735 Gepost op: November 01, 2011, 10:44:22 »

klinkt cool want SSBM en SSBB waren echt top games!

PSN: Jamez_AFCA

Morsolinie
PS3 Lite Gamer
*

Aantal schouderklopjes: 19

Het kampioenschap zal weer in het ZUIDEN zijn

« Antwoord #736 Gepost op: December 15, 2011, 12:50:59 »

Ik heb laatst ergens gehoord dat ze je voor PSN willen laten betalen. Zit ik eerlijk gezegd echt niet op te wachten

DraZ
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 60

PSN: DraZziE

« Antwoord #737 Gepost op: December 15, 2011, 12:52:57 »

Ik heb laatst ergens gehoord dat ze je voor PSN willen laten betalen. Zit ik eerlijk gezegd echt niet op te wachten

geruchten, is niets van waar.. psn blijft gratis
wil je iets extra's (psn-plus) dan moet je wel wat betalen

Platinum: Fallout 3 - Ratchet&Clank:ACIT - Call of Duty:MW2 -  Bioshock - Borderlands - Fallout: New Vegas - Mafia 2 - The elder scrolls V: Skyrim
Jamez
PS3 Legend!

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #738 Gepost op: December 15, 2011, 02:20:43 »

Dat gerucht gaat al jaren ten ronden en is niets van waar.

budje
Gast
« Antwoord #739 Gepost op: December 15, 2011, 05:28:18 »

Betalen voor PSN komt vanzelf , want dat zou zoveel opleveren niet normaal meer en 90% van de mensen zou er ook gewoon voor betalen . En zeker nu met de financiele crisis is het een perfect moment om tezeggen het kost teveel sry mensen jullie moeten betalen.
Zou goeie zet zijn voor Sony , hoop knaken in de kas . Voor mij persoonlijk maakt het niet uit alleen moeten ze dan wel altijd een goeie dienst leveren
Jamez
PS3 Legend!

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #740 Gepost op: December 15, 2011, 05:35:53 »

Betalen voor PSN komt vanzelf , want dat zou zoveel opleveren niet normaal meer en 90% van de mensen zou er ook gewoon voor betalen . En zeker nu met de financiele crisis is het een perfect moment om tezeggen het kost teveel sry mensen jullie moeten betalen.
Zou goeie zet zijn voor Sony , hoop knaken in de kas . Voor mij persoonlijk maakt het niet uit alleen moeten ze dan wel altijd een goeie dienst leveren

Dat komt natuurlijk bij de ps4 gok ik zo....

DraZ
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 60

PSN: DraZziE

« Antwoord #741 Gepost op: December 15, 2011, 10:44:10 »

en dan zeggen de mensen... tis financiele crisis.. kan t niet meer betalen... LATER ps3... geen inkomsten meer van spellen OF oniine kosten...

Platinum: Fallout 3 - Ratchet&Clank:ACIT - Call of Duty:MW2 -  Bioshock - Borderlands - Fallout: New Vegas - Mafia 2 - The elder scrolls V: Skyrim
LastRights
PS3 Addict

Aantal schouderklopjes: 9

« Antwoord #742 Gepost op: December 15, 2011, 11:06:16 »

Denk je niet dat wanneer je voor PSN moet gaan betalen dat PC-gaming stukken aantrekkelijker gaat worden, in twee jaar heb je de PC er weer uit.

Tevens dalen PC spellen veel sneller in prijs dan PS spellen, de mogelijkheid tot hardware upgrade even buiten beschouwing latend.

Cloudcomputing... mooi je bestanden in de cloud kunnen zetten, gratis uiteraard en dalijk komt de rekening en moet je betalen om toegang te krijgen tot je eigen bestanden, Skype is nu ook al op die tour bezig als ik mij niet vergis, eerst de mensen warm maken en dan cashen.

Die hufter van Activision (Bobby Kotick) zegt in OPM p14 #102 dat er zeker 500 miljoen valt te verdienen aan 2ehands games. Komt neer op dat ik iemand een TV 2ehands verkoop maar je de AB niet kan gebruiken (behalve wanneer je de fabrikant even wat Euro's toe schuift).

Gekker moet het niet worden. Helaas ben ik bang dat dit gaat gebeuren omdat mensen dit gewoon accepteren.
« Laatste verandering: December 15, 2011, 11:15:41 door LastRights » Gelogd

Voor meer PSVita info ga naar: http://www.playstation-forum.eu/
CoenRSD
Moderator
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 194

PS3Forum.nl | 05/2012

« Antwoord #743 Gepost op: Februari 09, 2012, 09:34:43 »

Veel nieuwtjes de komende tijd!  Cool

Moderator : PS3Nieuws | PS3Games
ScoperDown
PS3 Boss

Aantal schouderklopjes: 8

ϟƘƦІןן∑x

« Antwoord #744 Gepost op: Februari 09, 2012, 03:07:32 »

als ze voor PS3 gaan moeten betalen binnekort bij PSN gaan alle newbies Xbox360 kopen alleen andere besturing maar voor de rest is het dan hetzelfde Niet betalen voor online is juist 1 van de redenen waarom je eerder een PS3 zou kopen

Jamez
PS3 Legend!

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #745 Gepost op: Februari 09, 2012, 03:13:46 »

als ze voor PS3 gaan moeten betalen binnekort bij PSN gaan alle newbies Xbox360 kopen alleen andere besturing maar voor de rest is het dan hetzelfde Niet betalen voor online is juist 1 van de redenen waarom je eerder een PS3 zou kopen

Gebeurd niet, als het zou gebeuren dan pas bij de PS4.

Pagina's: 1 ... 48 49 [50] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 nieuws (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: Algemeen PS3 nieuwtje Topic.. « vorige volgende »
Ga naar: