Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 23, 2012, 08:29:11

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 nieuws (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: het grote Home topic 0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3 ... 25 E-mail dit topic Print
Auteur Topic: het grote Home topic  (gelezen 17416 keer)
misterrr_mike
d-.-b
PS3 Expert

Aantal schouderklopjes: 2
Geslacht: Man

« Gepost op: Maart 03, 2007, 12:47:53 »

Sony heeft onlangs namelijk een nieuw handelsmerk geregistreerd: PlayStation Home. Dit ondekte de website Kotaku toen zij op onderzoek uitgingen naar aanleiding van de eerdere berichten over Sony's nieuwste geheim.

PlayStation Home zou een soort virtuele plek worden waar gebruikers met elkaar kunnen communiceren, waar men data kan uitwisselen als nieuws, filmpjes, muziek en dergelijk. Bovendien zou je door dit Huis kunnen lopen met een zelfgemaakte character en de boel kunnen decoreren met geunlockte items uit de game. Zie je het al voor je straks, dat je met je character door je huis loopt, een MotorStorm buggy voor de deur hebt staan en een Chimera-kop uit Resistance als trofee boven de haard hebt hangen en ondertussen rustig muziek uitwisselt met vrienden? Zie ook de zeer gedetailleerde patent-specificatie onderaan dit bericht.

Leuk detail is het feit dat er vannacht een hele rel is geweest omtrent deze bekendmaking. Dave Karakker zelf mailde naar Kotaku en vroeg hen om het bericht over PlayStation Home te verwijderen. Kotaku weigerde dit en Sony wou vervolgens niets meer te maken hebben met Kotaku. Toen Kotaku vervolgens door bijna elk ander webblog gesteund werd, kwam Sony/Dave Karakker terug op de beslissing en Kotaku en Sony sloten weer vrede. Meer hierover op Kotaku

Waarom zo'n rel als het niet waar zou zijn? Dit ruikt naar meer en hopelijk krijgen we meer op de aankomende GDC.

De beloofde patent-specificatie:
Quote:
IC 009. US 021 023 026 036 038. G & S: Computer game software; electronic devices for the wireless receipt, storage and/or transmission of data and messages; computer software for conducting and coordinating real-time and asynchronous communications among computer users sharing information and audio/video data via electronic communications networks; downloadable electronic publications; sound and/or video recordings featuring music and entertainment, television programs, motion pictures, news, sports, games, cultural events, and entertainment-related programs of all kinds; downloadable digital sound and/or video recordings featuring music and entertainment, television programs, motion pictures, news, sports, games, cultural events, and entertainment-related programs of all kinds; computer software to allow users to perform electronic business transactions via the Internet
IC 041. US 100 101 107. G & S: Electronic games services provided by means of the Internet; Internet games (non-downloadable); organizing of games; entertainment services provided online and/or via a computer database for matching users for the transfer or sharing of music, video and audio recordings via communications networks; providing on-line chat rooms and electronic bulletin boards for transmission of messages among users in the field of general interest; providing of an on-line service enabling physically remote players of an electronic game to search on-line for other players and to communicate with selected players during the game; organizing, staging and the provision of on-line tournaments; entertainment by means of wireless television broadcasts

IC 042. US 100 101. G & S: Hosting on-line web facilities for others for organizing and conducting meetings, gatherings, interactive discussions and interactive game play; computer services in the nature of customised web pages for featuring game player information, including information regarding a player's identity and the player's preferences; hosting the computer sites of others on a computer service for a global network; creating and maintaining computer sites for others; website design services; creation and development of virtual and interactive images and environments; providing on-line access to computer networks, computer databases, the Internet, on-line bulletin boards, virtual worlds and libraries of text, graphics and audio-visual and multimedia information and entertainment

IC 045. US 100 101. G & S: Introduction and social networking services, namely introducing electronic game players to others.

en tweede bericht:
Jouw PlayStation Home zou een echt, virtueel huis zijn in een virtuele stad, bevolkt door de mensen in jouw vriendenlijst. Je vrienden kunnen dan ook jouw huis bezichtigen en jij kan, uiteraard, ook een stapje in hun huis doen.

Wat er allemaal dan te zien valt in dit PlayStation Huis? Wel, je kunt er allerlei geunlcokte trofeeën kunnen plaatsen en je kunt dus stoer doen met de uniekste items. In feite is het dus een beetje zoals het Achievement-systeem van Xbox Live, maar dan veel dieper uitgewerkt.

Naast het stoer doen met unieke items kan je ook mensen muziek en filpjes laten beluisteren en bekijken die op jouw harddisk staan op een, jawel virtuele stereo of TV! Maar er is nog veel en veel meer te beleven in de wereld van PlayStation Home.

Je kunt namelijk kleine spelletjes, zoals kaartspelletjes spelen met je vrienden. Je kunt ook naar een virtueel theater gaan en daar films bekijken of muziek beluisteren. Je zou zelfs naar de Virtual Arcade kunnen gaan om daar even wat games te spelen!

Door deze gedetailleerde info, de zéér uitgebreide patentspecificatie en het logo lijkt het erop dat PlayStation Home echt een feit is en het lijkt er op dat Sony dan een zeer diepe en uitgebreide MMO-ontmoetingsplek heeft gecreeërd. Hopelijk horen we op de aankomende GDC meer en worden we nu door deze geruchten niet blij gemaakt met een dode mus! We houden je in elk geval op de hoogte.

bron:http://www.ps3only.nl/
« Laatste verandering: September 25, 2007, 01:01:15 door fawakaswa » Gelogd

vendetta
PS3 Boss

Aantal schouderklopjes: 0

« Antwoord #1 Gepost op: Maart 03, 2007, 01:43:57 »

zozo hoelang heb je wel niet getypt Tongue Grin het lijkt me p4ersoonlijk wel wat beetje patse bj je vrienden Grin maar is het een spel of iets wat je moet downloaden? Huh?
misterrr_mike
d-.-b
PS3 Expert

« Antwoord #2 Gepost op: Maart 03, 2007, 02:34:45 »

Tongue ik heb het gewoon geknipt + geplakt, in totaal duurde het 20 seconden ofzo Wink ik weet, volgens komt het standaard erin, mischien net zoiets als de playstation store.
G.Dark
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 1

Moderator Hardware & Design

« Antwoord #3 Gepost op: Maart 03, 2007, 02:40:43 »

lang leven de knip en plak functie! Tongue
vendetta
PS3 Boss

« Antwoord #4 Gepost op: Maart 03, 2007, 03:22:12 »

standaart in de ps3 of moet je dan downloaden vanaf de ps3 store? Huh? Roll Eyes Tongue
vendetta
PS3 Boss

« Antwoord #5 Gepost op: Maart 03, 2007, 03:23:01 »

o snap et al :p
G.Dark
PS3 Master

« Antwoord #6 Gepost op: Maart 03, 2007, 04:20:05 »

slimme jongen Tongue
vendetta
PS3 Boss

« Antwoord #7 Gepost op: Maart 03, 2007, 04:54:34 »

haha ja he Cheesy Grin 00O altijd al geweest 2funny
G.Dark
PS3 Master

« Antwoord #8 Gepost op: Maart 03, 2007, 06:07:10 »

geloof ik niks van Tongue
misterrr_mike
d-.-b
PS3 Expert

« Antwoord #9 Gepost op: Maart 03, 2007, 06:08:02 »

inderdaad ja Tongue Wink
vendetta
PS3 Boss

« Antwoord #10 Gepost op: Maart 03, 2007, 06:09:24 »

hahah wrom niet ben gwoon slim ben naar site geweest om me eq te testen Grin Grin Sad uhm.... Embarrassed
vendetta
PS3 Boss

« Antwoord #11 Gepost op: Maart 03, 2007, 06:10:55 »

dit gaat meer over mij dan over het onderwerp maar eh mike ga jij het dan ook doen met dat home op je ps3 ( als het waar is wat ze zeggen Huh?) want als dat zo is en het lukt me niet dan kan je me helpen 00O Tongue
misterrr_mike
d-.-b
PS3 Expert

« Antwoord #12 Gepost op: Maart 03, 2007, 06:15:12 »

Jep, ik denk het wel, alhoewel ik niet echt goed ben om spellen tot het uiterste te unlocken voor alle hebbedingetjes, dus mijn Home zal er vast wel extreem leeg uit zien Tongue maar ik ga het zeker proberen!
vendetta
PS3 Boss

« Antwoord #13 Gepost op: Maart 03, 2007, 06:31:44 »

mooi ik doe mee Afro
misterrr_mike
d-.-b
PS3 Expert

« Antwoord #14 Gepost op: Maart 03, 2007, 09:36:39 »

dat is mooi  Wink Afro

Pagina's: [1] 2 3 ... 25 E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 nieuws (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: het grote Home topic « vorige volgende »
Ga naar: