Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 24, 2012, 06:05:34

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 games | Games voor de PS3 | Call Of Duty | Modern Warfare (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: Call of Duty 4 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 167 168 [169] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Call of Duty 4  (gelezen 46618 keer)
harleypaul
PS3 Lord

Aantal schouderklopjes: 22
Geslacht: Man

Acta Non Verba

« Antwoord #2520 Gepost op: Januari 22, 2010, 07:38:15 »

Nee, ben nu alleen maar MW2 aan het spelen, was wel beetje uitgekeken met deel 1. Kijken hoelang dit goed gaat en dan Medal of Honor neem ik aan. Maar voorlopig zit ik goed met MW2. Genoeg te beleven.

We few, we happy few,
we band of brothers
For he today that sheds
his blood with me
Shall be my brother

Jamez
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 96

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #2521 Gepost op: Januari 22, 2010, 07:39:41 »

Heb MW2 allang weer verkocht Roll Eyes

dat ben ik ook van plan. mw2 is te casual geworden, mw1 is meer hardcore.

PSN: Jamez_AFCA
Snitsel8501
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Antwoord #2522 Gepost op: Februari 04, 2010, 04:37:24 »

Beste

Is het mogelijk om met 2 spelers op de PS3 online te spelen via een gedeeld scherm?
Ik speel altijd 1-on-1 tegen een vriend bij mij thuis, maar we zouden graag online spelen
op het zelfde scherm en met 1 PS.

Hopelijk kan er mij iemand helpen!!

Mvg

Snits
Jamez
PS3 Legend!

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #2523 Gepost op: Februari 04, 2010, 04:58:35 »

Beste

Is het mogelijk om met 2 spelers op de PS3 online te spelen via een gedeeld scherm?
Ik speel altijd 1-on-1 tegen een vriend bij mij thuis, maar we zouden graag online spelen
op het zelfde scherm en met 1 PS.

Hopelijk kan er mij iemand helpen!!

Mvg

Snits

nee dit gaat niet.

SUZAN_RULEZ
PS3 Newbie
*

« Antwoord #2524 Gepost op: Mei 06, 2010, 04:24:41 »

Ik merk ook de laatste tijd dat COD4 langzaam 'leeg' aant raken is qua bezetting online... 'kspeel 't al vanaf release en vind alles wat uitkomt matig & leuk voor ff maar haalt het allemaal niet bij deze. Hooked on 4 dus Wink
Zijn er nog wat van hier 's avonds (laat) online die cage match-freak zijn en NIET campen, snipen of nadat ik ze 3x de ballen uit de broek heb geschoten afnokken??
harleypaul
PS3 Lord

Aantal schouderklopjes: 22

Acta Non Verba

« Antwoord #2525 Gepost op: Mei 06, 2010, 04:38:27 »

Ik merk ook de laatste tijd dat COD4 langzaam 'leeg' aant raken is qua bezetting online... 'kspeel 't al vanaf release en vind alles wat uitkomt matig & leuk voor ff maar haalt het allemaal niet bij deze. Hooked on 4 dus Wink
Zijn er nog wat van hier 's avonds (laat) online die cage match-freak zijn en NIET campen, snipen of nadat ik ze 3x de ballen uit de broek heb geschoten afnokken??

Mijn ballen had je gerust uit de broek mogen schieten, helaas heb ik het spel niet meer, maar ik kan de buurman nog eens vragen, hij heeft 'm nog. Dan trek ik een andere broek aan, gaat t wat makkelijker! Wink

We few, we happy few,
we band of brothers
For he today that sheds
his blood with me
Shall be my brother
Fastgonerr
PS3 Expert

Aantal schouderklopjes: 18

« Antwoord #2526 Gepost op: Mei 19, 2010, 02:48:50 »

Mijn ballen had je gerust uit de broek mogen schieten, helaas heb ik het spel niet meer, maar ik kan de buurman nog eens vragen, hij heeft 'm nog. Dan trek ik een andere broek aan, gaat t wat makkelijker! Wink

Ik heb call of duty 4 eventueel nog voor je liggen hier, speel het al tijden niet meer

mototje
PS3 Hero

psn: "mototjesk8brd" zeg ff dat je NL bent

« Antwoord #2527 Gepost op: Juni 18, 2010, 08:38:07 »

ik speel het ook nog erg veel, heb rdr ook vlak na de realease gekregen maar om een vage reden heb ik altijd de neiging om cod 4 te pakken, terwijl er echt wel  mooiere games zijn denk ik

xDarknesss
PS3 Newbie
*

« Antwoord #2528 Gepost op: Februari 10, 2011, 01:40:55 »

Wie quickscope op cod4?
Jamez
PS3 Legend!

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #2529 Gepost op: Juli 25, 2011, 08:46:03 »

Citaat
'Call of Duty 4 wordt niet vergeten'

Er zullen nog updates komen voor Call of Duty 4: Modern Warfare in de strijd tegen hackers. Dit zegt Infinity Wards creative strategist Robert Bowling in ons interview met hem, waarin we jullie vragen aan Bowling hebben gesteld. Het interview kun je hieronder bekijken.

De multiplayermodus van het bijna vier jaar oude Call of Duty 4 wordt geplaagd door hackers. Bowling zegt dit persoonlijk irritant te vinden en het als zijn verantwoordelijkheid als ontwikkelaar te zien om een leuke, eerlijke en gebalanceerde multiplayermodus af te leveren.

Het is volgens hem daarom belangrijk dat Infinity Ward blijft strijden tegen mensen die valsspelen in zijn games. Zeer snel zullen de maatregelen waarschijnlijk niet komen; Call of Duty 4 staat op de derde plek van Infinity Wards prioriteitenlijst. Op de eerste plek staat de nieuwste game, Modern Warfare 3, gevolgd door het voorgaande deel Modern Warfare 2.

Pagina's: 1 ... 167 168 [169] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 games | Games voor de PS3 | Call Of Duty | Modern Warfare (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: Call of Duty 4 « vorige volgende »
Ga naar: