Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 24, 2012, 06:57:01

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Kan iemand me helpen? HDMI, AV Component ??? 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Kan iemand me helpen? HDMI, AV Component ???  (gelezen 1329 keer)
Sjaak Trekhaak
PS3 Addict

Aantal schouderklopjes: 0

« Gepost op: Maart 19, 2007, 05:58:38 »

Hoi mensen,

Ik ben nieuw en ga ook zoals velen van jullie a.s. Vrijdag een ps3 kopen, jaja Afro
Nu zag ik onlangs op de site van bartsmit dat er allerlei soorten kabels verkrijgbaar waren. maja wat is nu het verschil? HDMI, AV Component of de S-Video ?? wat betekent dit. En welke kabel is geschikt voor mij( ik heb een plasma tv van pioneer met 2 HDMI aansluitingen) Kan iemand mij vertellen wat het inhoud. En wat werd er nog allemaal meer gepraat over genaaid worden door sony ? dat is later uitkwam ofiets... Huh?

hopelijk snel een antwoord

Doei.. Sjaak(internetbijnaam, niet in reality:P) Grin

misterrr_mike
d-.-b
PS3 Expert

Aantal schouderklopjes: 2
Geslacht: Man

« Antwoord #1 Gepost op: Maart 19, 2007, 08:14:16 »

Ik heb zelf gewoon een HDMI-kabel, heb ook hdmi aansluiting, en dit betekent dat de ps3 functies op hun best zijn, namelijk in 1080p ofzo Tongue ikzelf weet niet meer dan dat, mischien andere members wel Wink
G.Dark
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 1

Moderator Hardware & Design

« Antwoord #2 Gepost op: Maart 19, 2007, 09:19:26 »

voor kabeltjes moet je niet bij mij wezen, kheb over veel dingen verstand van de ps3 maar hier niet. sorry dat ik niet kan helpen.
MrLee
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Antwoord #3 Gepost op: Maart 26, 2007, 05:58:46 »

Om een lang antwoord kort te houden; Als jouw TV een HDMI aansluiting heeft moet je ZEKER daar voor gaan, dat is namelijk dé (digitale) aansluiting op dit moment.   Cheesy

http://nl.wikipedia.org/wiki/HDMI

aub...
« Laatste verandering: Maart 26, 2007, 06:02:21 door MrLee » Gelogd
Inva1337
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 1

« Antwoord #4 Gepost op: Maart 28, 2007, 02:53:59 »

Om volledig te genieten van je Ps 3 en je HD tv moet je ze verbinden met een HDMI kabel, beste signaal. De meeste tv's ondersteunen 1080i er zijn maar zeer weinig tv's die 1080p ondersteunen tot nu toe. Maar aangezien de meeste films/spellen toch 720p zijn is het geen probleem en zullen ze dat op de beste kwaliteit afspelen Wink

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Kan iemand me helpen? HDMI, AV Component ??? « vorige volgende »
Ga naar: