Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 24, 2012, 07:09:51

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: welke console het liefst naast de ps3?? 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Poll
Vraag: welke consule het liefst naast de ps3??
nog een ps3
xbox 360
Wii
gamecube
geen
maakt niet uit

Pagina's: 1 ... 7 8 [9] 10 E-mail dit topic Print
Auteur Topic: welke console het liefst naast de ps3??  (gelezen 6225 keer)
Mits_CooKieHH
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0
Geslacht: Man

« Antwoord #120 Gepost op: Juni 12, 2010, 02:20:57 »

waarom staat er geen psp bij want die staat altijd heel mooi naast zijn grote broer
Helemaal mee eens! Smiley
Mijn 6 jaar oude PS2-Fat doet het trouwens ook nog top! Cheesy
Ik wil eigenlijk niks anders..., ik heb al een PS3, meer hoef je niet te hebben. Cheesy

PS3 Slim 120GB, 2 Controllers.
PSP-3000, 16GB, Omgebouwd.
PS2-Fat, 3 Controllers.

Crimby
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 19

Who said I was a Geek??

« Antwoord #121 Gepost op: Juni 12, 2010, 02:33:13 »

PSP is niet fijn al zeg ik het zelf:P te klein:P (mijn mening:P)

lordvampaneze
PS3 Master

Thou art I, and I am Thou

« Antwoord #122 Gepost op: Juni 13, 2010, 09:35:09 »

een vriend van me heeft een wii, dus das heel leuk, maar niet om alleen te spelen. daar altijd grootste lol mja in je eentje op je kamer wiien gebeurt niet echt haha.....

Ik zou voor een pc kiezen.... PS3 vaagt alle consoles van de baan en ik kan geen 2 ps3s tegelijkertijd besturen:P anders een MSX om leuke herrinneringen te herspelen

Ik heb eigenlijk net gezien hoe shitty een Wii eigenlijk is.

Bv. bij baseball bij wiisports bestuur je net echt je knuppel, van het moment dat je snel bewegeegt met de wiimote slaagt ie automatisch, dus wat is dan eigenlijk het verschil tussen gewoon op een knop drukken vraag ik mij af...

Ook bij tennis, het enige wat je kan kiezen is of je langs onder of langs boven slaagt, voor de rest gaat alles vanzelf....

Een forum zonder sigs is als een café zonder bier, barkrukken, tafels, een toog en een cafébaas
oliebol
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 10

Welcome to PS3World!

« Antwoord #123 Gepost op: Juni 13, 2010, 09:45:05 »

Dat mensen geloven dat ze wel iets doen Tongue

HAVES: Assassin's Creed 2, Call of Duty: Modern Warfare 2, FIFA 08, FIFA 09, FIFA 10, Gran Turismo 5 Prologue, Harry Potter OVDF, Killzone 2,
YoupY
PS3 Hero

Aantal schouderklopjes: 3

« Antwoord #124 Gepost op: Juni 13, 2010, 09:50:56 »

Je kunt ook je controleren vanuit je pols bewegen zeg maar.dus dan heeft het nog niet egt nut. Maaja. Je kunt dus gwn blijve zitte

PSN: youpy
Crimby
PS3 Master

Who said I was a Geek??

« Antwoord #125 Gepost op: Juni 13, 2010, 09:51:13 »

Ik heb eigenlijk net gezien hoe shitty een Wii eigenlijk is.

Bv. bij baseball bij wiisports bestuur je net echt je knuppel, van het moment dat je snel bewegeegt met de wiimote slaagt ie automatisch, dus wat is dan eigenlijk het verschil tussen gewoon op een knop drukken vraag ik mij af...

Ook bij tennis, het enige wat je kan kiezen is of je langs onder of langs boven slaagt, voor de rest gaat alles vanzelf....

Nja ik vind het super grappig met meer mensen... zoals super mario smash brothers:D... in mn eentje lijkt het me helemaal niets

dolbyarmed
Gast
« Antwoord #126 Gepost op: Juni 13, 2010, 11:58:00 »

Wii is  leuk als je flink wat gezopen heb met paar vrienden voordat je gaat stappe;)   verder is het gewoon bagger..  had hem ook gekocht met alle denkbare zooi die je erbij kon kopen..  maar na 2weken begon het te vervelen. dus verkocht.   

ps3 is  gewoon de enigste echte console . die is gewoon niet te vervangen voor en andere. ook niet ernaast Cheesy
Crimby
PS3 Master

Who said I was a Geek??

« Antwoord #127 Gepost op: Juni 13, 2010, 06:13:06 »

zekers:P daarom ben ik blij dat een vriend van me die wii gekocht heeft, blijft het leuk voor mij hahaha... anyway nu wil hij een ps3 erbij kopen:P

OldAeroNL
Gast
« Antwoord #128 Gepost op: Juni 27, 2010, 06:59:29 »

Een 360, is eigenlijk geen keuze. Heb al een 360 sinds de release ervan, ps3 pas sinds een week. Moet wel zeggen dat de ps3 veel meer mogelijkheden bied, ben alleen nog benieuwd of dit met online gamen met je vrienden ook zo goed werkt als bij xbox live.
mrcycro
PS3 Gamer
**

Aantal schouderklopjes: 1

« Antwoord #129 Gepost op: Juni 27, 2010, 07:24:14 »

360 is leuk alleen heb geen zin om te betalen voor online gaming, betaal mijn provider toch al :S

PSN-ID: kim-robert (add for free)

Verlanglijst: UDraw

Crimby
PS3 Master

Who said I was a Geek??

« Antwoord #130 Gepost op: Juni 27, 2010, 09:36:47 »

Je kunt ook je controleren vanuit je pols bewegen zeg maar.dus dan heeft het nog niet egt nut. Maaja. Je kunt dus gwn blijve zitte

Je kan ook cheats gebruiken om spellen te verpesten Wink doe je toch ook niet:P het gaat om het plezier wat je eruit haalt dus speel je de dingen op de leuke manier...

KingOfPop1981
Twitter: KingOfPop1981.
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 168

PS3 met 500GB HDD! Crazy but happy!

« Antwoord #131 Gepost op: Juni 27, 2010, 09:56:11 »

360 is leuk alleen heb geen zin om te betalen voor online gaming, betaal mijn provider toch al :S

Die 2 dingen staan toch los van elkaar. Je provider geeft je toegang tot het internet. Sommige services op internet kosten nou éénmaal geld. Als je bv naar de zwarte markt gaat in Beverwijk betaal je ook toegang maar binnen moet je ook nog steeds betalen als je wat wilt hebben.

Crimby
PS3 Master

Who said I was a Geek??

« Antwoord #132 Gepost op: Juni 27, 2010, 10:18:09 »

Die 2 dingen staan toch los van elkaar. Je provider geeft je toegang tot het internet. Sommige services op internet kosten nou éénmaal geld. Als je bv naar de zwarte markt gaat in Beverwijk betaal je ook toegang maar binnen moet je ook nog steeds betalen als je wat wilt hebben.

Balen is dat Wink

nuckacola
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 116

we had joy we had fun we had united on the run

« Antwoord #133 Gepost op: Juni 28, 2010, 09:04:49 »

Re: welke console het liefst naast de ps3??

Killer-A17
PS3 Gamer
**

PS3 [ll']

« Antwoord #134 Gepost op: Augustus 09, 2010, 09:30:58 »

Alleen als je naar de andere deel van de zwarte markt wilt , de andere deel is gratis :$

PS3 [ll']

Pagina's: 1 ... 7 8 [9] 10 E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: welke console het liefst naast de ps3?? « vorige volgende »
Ga naar: