Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 24, 2012, 08:05:17

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Controllers (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Controller nummer begint bij 2? 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Controller nummer begint bij 2?  (gelezen 835 keer)
vipR
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Gepost op: Maart 20, 2008, 04:52:09 »

Hallo,

Ik heb sinds de firmware update versie 2.17 dat wanneer ik mijn ps3 opstart dat de 1e controller automatisch nummer 2 toegekend krijgt en de 2e controller krijgt nummer 3. Wanneer ik dan de controller uitschakel en opnieuw aanmeld dan krijg ik wel nummer 1 toegekend. Ik heb vanalles geprobeerd maar kan geen settings of wat ook in de ps3 vinden die hiermee te maken hebben. Zijn er meer mensen die die probleem hebben? En zoja, is dit op te lossen?
« Laatste verandering: Maart 20, 2008, 04:53:52 door vipR » Gelogd

Hardcorehoolie
PS3 Hero

Geslacht: Man

Xbox 360

« Antwoord #1 Gepost op: Maart 20, 2008, 05:09:12 »

Eerlijk gezegd is mij dat nog niet opgevallen.

Ik kijk eigenlijk nooit welk nummer ik krijg. Zodra mn Controller werkt, vind ik het best.

Wel even een vraag: Zet jij je PS3 aan met je PSbutton? Of druk je daar pas op als je PS3 al aanstaat? Want ik zet hem altijd aan met de PSbutton op de controller.

Het kan zijn dat door de firmware update, het Bluetooth ietjes anders werkt, en dus bijvoorbeeld een headset op mobiele telefoon met bluetooth aan als eerste bluetooth device registreerd.

Zodra je je PS3 aanzet met de PS3 button, dan zal hij wel als eerste komen denk ik.
KingOfPop1981
Twitter: KingOfPop1981.
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 168

PS3 met 500GB HDD! Crazy but happy!

« Antwoord #2 Gepost op: Maart 20, 2008, 05:09:24 »

Kan gebeuren als je bv ook een Guitar Hero III zender heb aangesloten.

Je kan trouwens via je instellingen ook zelf je controller een nummer toewijzen.

Darkfreak
n00b-pwner
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 3

I r teh 1337-modz0rz

« Antwoord #3 Gepost op: Maart 20, 2008, 05:23:05 »

Met de GH controller erbij heb ik dat inderdaad ook.
Daarom steek ik die ook alleen in als ik GH speel Tongue

Must have games:
EyePet, Prototype, Street Fighter

Games owned:
LittleBigPlanet, Soulcalibur 4, Metal Gear Solid 4, Devil May Cry 4 LE, Guitar Hero 3, Guitar Hero: World
vipR
PS3 Newbie
*

« Antwoord #4 Gepost op: Maart 21, 2008, 06:41:42 »

Ik zet mijn PS3 altijd aan met de PSbutton. Ik heb geen GH, wel een bluetooth headset, maar die zet ik pas aan als ik in het spel zit. Het rare is dat het altijd wel gewoon heeft gewerkt voor update 2.17. Daarna is dit gekomen. Het vervelende is dat ik het spel dat ik wil gaan spelen niet kan bedienen, omdat er geen controller 1 is dan, maar alleen 2. Ik moet dan eerst de controller afmelden en opnieuw aanmelden. Dan pas wordt ie nummer 1. Dit is echt zwaar irritant.
vipR
PS3 Newbie
*

« Antwoord #5 Gepost op: Maart 22, 2008, 09:30:35 »

Ik heb het probleem al gevonden. Ik heb vrijwel gelijk met de laatste update een voet gekocht waar de PS3 rechtop in gezet kan worden. Deze voet heeft blauwe led-verlichting en een uitbreiding met 2 usb aansluitingen. De voet moet via de usb eerst aangesloten op de ps3 om de ledverlichting en de 2 usb poorten in de voet te laten werken. Ik heb nu geprobeerd om de usb van de voet niet aan te sluiten en dan de ps3 met de controller aan te zetten en dan krijgt de controller wel het juiste nummer toegewezen  Afro
Wat mij betreft mag een slotje op het topic! Smiley
HenQi
PS3 Master

« Antwoord #6 Gepost op: Maart 22, 2008, 09:51:37 »

bij deze; Slot

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Controllers (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Controller nummer begint bij 2? « vorige volgende »
Ga naar: