Baal je er ook zo van dat je geen games kan bestellen uit de Playstation Store!? Dan heb ik nu een oplossing voor je! Een online creditcard! Wees niet bang je moet zelf geld overmaken hierna toe dus je kan nooit meer uitgeven dan dat je hebt.
Stap 1
Ga naar
https://www.wirecard.com/wirecard/appStap 2
Maak even account aan, ook moet je hiervoor je telnr invoeren anders krijg je geen activeringssms. Als je telefoon nummer 0611111111 is moet je het nr zo invoeren; +31611111111
Stap 3
Nadat je je account hebt geactiveerd log je in, nadat je dit gedaan hebt klik je op mijn rekening. En klik je op het logo van betalingsgevens.
Stap 4
Ga naar de website van je bank (bijv rabobank.nl, abnamro.nl) en login zoals je normaal ook doet voor je bankzaken.
Stap 5
Ga naar betaling in het buiteland, en voer het bedrag in dat je wilt overmaken naar de online creditcard (hou er wel rekening mee dat ongeveer 1 euro voor wirecard is vanwege de transactiekosten). Voer bij omschrijving je gebruikersnaam en telefoonnummer in.
Stap 6
Het duurt 3 tot 4 werkdagen voordat het geld is overgemaakt, tegelijk krijg je ook je creditcard gegevens aangezien je 1 keer moet hebben gestort voordat ze dit voor je aanmaken.
Heb je nog vragen?
Stel ze hieronder en ik zal zsm reageren.
Well ik wou vandaag ook een wirecard koppelen aan mijn ps3 acount zodat ik ook in de store games kan kopen.
Maar kreeg de zelfde mededeling creditcard gevens kloppen niet
dus gebeld met de helpdesk van sony en de persoon die ik aan de lijn had zij het volgende.
namelijk
Dat virtueele prepaid creditcards niet meer geacepteerd worden sins kort
en dat de creditcard die gebruikt word van een nederlandse bank moet zijn
Nu kan ik een plastic card aanvraggen van de wirecard waar ik zelfs mee kan pinnen uit geld automaten
dus dan is het geen virtueele creditcard meer maar een origineele Mastercard.
Daar de kosten voor het aanvraagen rond de 30 euro ligt
vroeg ik mij af of er mensen zijn de een plastic versie van de wirecard hebben
en wat hun ervaring met die kaarten is
heb ook nog even gevraagt waneer de sony puntenkaart uitkomt en daatop zij hij nadat hij zijn superviser gevraagt hadm dat het onbekent is waneer die kaarten komen.
man ik zweer je de service sucks bij sony.