Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 24, 2012, 08:22:47

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: "Achievements" ? 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: "Achievements" ?  (gelezen 811 keer)
StyleNL
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Gepost op: Maart 24, 2007, 09:27:53 »

Hallo,

Heb dus net een PS3 gekocht met de games F1, Motorstorm en Resistence fall of men.

Ik heb ook al lang een Xbox 360. Daarvan vind ik t wel mooi dat je gamerpunten kunt halen die op je online profiel komen te staan. Achievements dus.

Is er ook zo'n puntensysteem op de PS3 of komt dat misschien nog?? Zou wel mooi zijn!

G.Dark
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 1
Geslacht: Man

Moderator Hardware & Design

« Antwoord #1 Gepost op: Maart 24, 2007, 09:55:14 »

er is wel een ranking systeem bij de meeste games. ik heb nog geen online games gespeeld dus ik weet niet. maar als het niet kan, het is gratis en voor xbox moet je betalen dat zuigt Tongue.
StyleNL
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Antwoord #2 Gepost op: Maart 24, 2007, 10:15:21 »

nou op t eerste gezicht vind ik Xbox Live veel overzichtelijker en beter ingericht.

En t is gewoon leuk om punten te krijgen voor het spelen van games. ik speel op de 360 games wat langer om net ff die ene acievement erbij te halen. Zo haal je nog meer uit games. Zou jammer zijn als PS3 niet ene dergelijk puntensysteem krijgt.

Wat jij bedoeld is denk ik gewoon een leaderboard van heel de wereld per game. Dat vind ik niet echt boeiend want die jappen winnen toch bijna alles:P
G.Dark
PS3 Master

« Antwoord #3 Gepost op: Maart 24, 2007, 10:28:02 »

ja daar betaal je ook voor he, dit is gratis. bij Mario Kart op mn DS online own ik die jappen zwaar (H). maar ik ga morgen pas mn eerste echt game online spelen dus kzal uns kijken.
misterrr_mike
d-.-b
PS3 Expert

Aantal schouderklopjes: 2

« Antwoord #4 Gepost op: Maart 25, 2007, 07:06:43 »

bijv. bij resistance, moet je zo veel mogelijk punten halen, om hogere ranks te krijgen.
G.Dark
PS3 Master

« Antwoord #5 Gepost op: Maart 25, 2007, 10:35:42 »

yep khad het gelezen. kga zo ook voor het eerst maar eens wat punten halen Tongue
misterrr_mike
d-.-b
PS3 Expert

Aantal schouderklopjes: 2

« Antwoord #6 Gepost op: Maart 27, 2007, 07:42:28 »

oke, deze gaat op slot

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: "Achievements" ? « vorige volgende »
Ga naar: