Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 24, 2012, 08:23:59

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Controllers (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: psp als controller 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: psp als controller  (gelezen 2113 keer)
Rv51
Gast
« Antwoord #15 Gepost op: April 19, 2007, 12:11:57 »

ik zit met een vraag..
toen ik me psp op me ps3 wou connecten ging ik even zoeken hoe het moest:
1- psp moet firmware 3.10 of hoger hebben. oke ik heb 3.30 erop gezet.
2- toen moest ik op de ps3 bij instellingen ergens ''remote-play'' vinden en dan apparaat aanwijzen ofzo.
het ''remote-play''  kon ik vinden TUSSEN  Beveiligingsinstellingen & netwerkinstellingen . Maar op mijn ps3 is het beveiligingsinstellingen en daarna meteen netwerkinstellingen, helemaal niks met remote-play. ik kan dus nergens een nieuw psp apperaat aanwijzen wat noodzakelijk is aangezien ik hem voor het eerst wil gaan gebruiken.

kan iemand mij misschien uitleggen wat ik moet doen.
ik wil simpelweg mijn psp met de ps3 verbinden..   Ik heb de netwerkinstellingen wel al gelijk gemaakt, dus een gelijk ssid (of hoe je het schijft). bij ''verbindingtesten'' op de psp bewijst de psp verbinding te hebben met de ps3.

Help Shocked

G.Dark
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 1
Geslacht: Man

Moderator Hardware & Design

« Antwoord #16 Gepost op: April 19, 2007, 12:16:54 »

hier is al een topic van, probeer eerst eens de zoek functie van de site uit.
Rv51
Gast
« Antwoord #17 Gepost op: April 19, 2007, 12:23:06 »

de zoekfunctie had ik al uitgeprobeerd maar dit topic leek me o.a. geschikt om mijn vraag te stellen.
als ik het topic waar dit uitgelegd word over het hoofd heb gezien geef mij dan graag een snelkoppeling zodat ik mijn andwoord daar kan vinden , of mijn vraag daar kan stellen
G.Dark
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 1

Moderator Hardware & Design

« Antwoord #18 Gepost op: April 19, 2007, 12:48:03 »

volgens mij is die er niet meer zie ik nu, mijn excusses.
nuckacola
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 116

we had joy we had fun we had united on the run

« Antwoord #19 Gepost op: April 24, 2007, 02:12:53 »

werkt hij ook met een OE fw Huh? ik wil die 3.30 er ook op zetten want nu doet mijn psp het ook niet ?? please help

Pagina's: 1 [2] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Controllers (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: psp als controller « vorige volgende »
Ga naar: