Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 24, 2012, 07:38:42

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: AV Multi én Optisch uit? 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: AV Multi én Optisch uit?  (gelezen 691 keer)
MrLee
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Gepost op: Maart 26, 2007, 05:54:52 »

Hallo,

Is het mogelijk om de PS3 zowel Optisch als via "de scart" zijn geluid weer te laten geven? Op dit moment heb ik optisch aanstaan, maar dan heb ik geen geluid op mijn TV, als ik Multi AV kies dan heb ik geen geluid op mijn receiver.

is het mogelijk beide te selecteren zodat ik niet telkens hoef te schakelen tussen de 2? (Ik wil namelijk niet altijd vol bombastisch over de stereo, bijvoorbeeld voor een trailertje of ff snel een demo-tje spelen).

G.Dark
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 1
Geslacht: Man

Moderator Hardware & Design

« Antwoord #1 Gepost op: Maart 26, 2007, 06:41:31 »

stel je vragen alsjeblieft in het help topic onder ps3 algemeen. iedereen die vragen heeft kan daar terecht.
MrLee
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Antwoord #2 Gepost op: Maart 26, 2007, 08:59:17 »

Ow OK, was me niet duidelijk gezien dat topic onder nieuws staat, ik was meteen naar de sectie hardware gegaan. Lips Sealed Ik ga daar wel verder lezen.
G.Dark
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 1
Geslacht: Man

Moderator Hardware & Design

« Antwoord #3 Gepost op: Maart 27, 2007, 01:07:15 »

haha is goed Wink

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: AV Multi én Optisch uit? « vorige volgende »
Ga naar: