Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 24, 2012, 07:40:35

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Design (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: het grote casemods topic 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 9 10 [11] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: het grote casemods topic  (gelezen 9705 keer)
dolbyarmed
Gast
« Antwoord #150 Gepost op: September 27, 2010, 10:21:22 »

Hoeft niet Wink  kwestie van testen dan weet je het

RogerOwnage
Gast
« Antwoord #151 Gepost op: September 28, 2010, 01:51:35 »

Gaaf ..
ik wou eerst eens van die skins kopen maar een casemod is nog veel vetter en ook een optie..
Maar dolbyarmed je doet niks aan maken en verkopen ?

dolbyarmed
Gast
« Antwoord #152 Gepost op: September 28, 2010, 05:17:24 »

Jawel zodra ik wat meer tijd heb dan was ik dat zoiezo al van plan om  dat erbij te doen Wink
Ik heb hier al een complete case liggen. 
Denk dat ik in het weekend al vast wat dingen ga doen.

Ik heb speciale lak staan die ik ooit over heb gehouden. Soort van parelmoer effect   de kleur veranderd steeds bij ligt inval.  volgens mij van bruin/rood  naar goud veranderd..  weet zo niet moet ik ff checken.

En ik kan airbrushen dus kan nog mooie graffics erop maken Wink
Hoolz
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 40
Geslacht: Man

BE QUICK OR BE DEAD!

« Antwoord #153 Gepost op: September 28, 2010, 09:02:30 »

Jawel zodra ik wat meer tijd heb dan was ik dat zoiezo al van plan om  dat erbij te doen Wink
Ik heb hier al een complete case liggen. 
Denk dat ik in het weekend al vast wat dingen ga doen.

Ik heb speciale lak staan die ik ooit over heb gehouden. Soort van parelmoer effect   de kleur veranderd steeds bij ligt inval.  volgens mij van bruin/rood  naar goud veranderd..  weet zo niet moet ik ff checken.

En ik kan airbrushen dus kan nog mooie graffics erop maken Wink

is dat airbrushen in 1 middag te doen of niet?

dolbyarmed
Gast
« Antwoord #154 Gepost op: September 28, 2010, 09:14:27 »

Haha helaas niet.  was dat maar;)  brengt veel geld op. kost erg veel tijd
Hoolz
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 40
Geslacht: Man

BE QUICK OR BE DEAD!

« Antwoord #155 Gepost op: September 28, 2010, 09:23:17 »

Hoelang ben je ongeveer bezig met een PS3 te doen dan? vraag ik me af..

Zit er nog over te twijvelen, want je snapt natuurlijk wel dat ik mn ps3 niet echt een week kwijt wil ofzo Tongue kan me meissie geen battlefield meer spelen en dan tja.. je snapt het wel denk ik...

dolbyarmed
Gast
« Antwoord #156 Gepost op: September 28, 2010, 09:36:47 »

spuiten kan in 3dagen..    airbrush niet Wink   

lak en alles moet eerst goed uitharden voordat je met airbrush begint. en airbrush is niet in 2uurtjes gedaan.. 
ik heb eens een keer een A4 tje geairbrushed ben daar 14uur mee bezig geweest;)    maar dan is het wel zo vet om te zien.. 

airbrush is niet ff inkleuren en klaar
RogerOwnage
Gast
« Antwoord #157 Gepost op: September 29, 2010, 05:18:55 »

@dolby
als je een keer tijd ziet ... Ben ik wel geïnteresseerd
Mrr hoeveel vraag je ervoor(Als je het uberhaupt wel verkoopt ;P)
dolbyarmed
Gast
« Antwoord #158 Gepost op: September 29, 2010, 07:11:46 »

Pm me maar
Roodstra
Gast
« Antwoord #159 Gepost op: September 29, 2010, 07:47:15 »

@hoolz hey die case is fucking simpel te demonteren iedergeval als je een Slim hebt echt is 8 schroeven lange silverer 60 mm lang ofx en 3 korte zwarte van die torx met een pinnetje er in (die kan je kopen bij Toolstation voor 6 eu een setjes bitjes met nog veel meer van dat soort handige bitjes kruis kopjes met 3 kanten inplaats van vier etc )

en je kan de playstation gewoon gebruiken zonder de deksel doe ik ook Cheesy ik vind hem zelfs nu beter koelen maar dat kan ook aan mij liggen ik merk dat ie het heets word bij de blue ray spelen rechst achter in
kweet niet of dat komt door dat ie de case mist maar als ik in de case zelf kijk zitten er geen lucht wegen in zeg maar om iets van een luchstroom te creeren ik moet wel zeggen dat zon goedkoop 12 eu usb laptop koelertje met 3 van die fannetjes met van die stomme disco ledjes er in (easy uit te slopen Tongue)
ideaal is merkt wel dat het werkt scheelt 5 c +-en hoe koeler hoe beter is met al je computer spul

Pagina's: 1 ... 9 10 [11] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Design (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: het grote casemods topic « vorige volgende »
Ga naar: