Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 24, 2012, 07:41:01

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Design (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: het grote casemods topic 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 E-mail dit topic Print
Auteur Topic: het grote casemods topic  (gelezen 9705 keer)
Touch Of Insanity
Tis Toch Focking Niet Normaal!
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 1
Geslacht: Man

Dikke LuL! Drie Bier!

« Antwoord #90 Gepost op: April 27, 2008, 09:33:36 »

Het waren 2 identieke kasten.... de ene kast is niks aan gedaan, dus ik kan nog steeds een voor en na foto maken. Zal morgen wel ff een foto maken als ik de 2e verflaag er op heb zitten. Dan maak ik van beide kasten wel een foto Wink. Maar het enige verschil wat je zult zien is kleur, zijpaneel uitgezaagd, drives gestealth. Fans etc ga ik maandag pas halen. Maar ik zal morgen wel een foto maken Wink

wat komt er allemaal in?

TV: Sony Bravia 32S2800K HD 83 cm
Games: Assasins Creed, Call Of Duty, GTA IV, Gran Turismo 5 Prologue, Harry Potter, Motorstorm, Oblivion, RainbowSIX en Warhawk
PSN: TouchOfInsanity
Axe: Shock, Africa, Dark Temptation And Vice

Inva1337
PS3 Master

« Antwoord #91 Gepost op: April 27, 2008, 09:38:02 »

Hardware koop ik pas na de zomervakantie.... nu geen geld voor maar als het goed is heb ik dan een fulltime baan ^^. Voorlopig zet ik gewoon alles van mijn andere pc hier in.
Touch Of Insanity
PS3 Guru!

Dikke LuL! Drie Bier!

« Antwoord #92 Gepost op: April 27, 2008, 09:39:37 »

Hardware koop ik pas na de zomervakantie.... nu geen geld voor maar als het goed is heb ik dan een fulltime baan ^^. Voorlopig zet ik gewoon alles van mijn andere pc hier in.

ok
das ook niet verkeerd! altijd leuk een nieuwe doos om je hardware

Games: Assasins Creed, Call Of Duty, GTA IV, Gran Turismo 5 Prologue, Harry Potter, Motorstorm, Oblivion, RainbowSIX en Warhawk
Gewoon_Gek
Gast
« Antwoord #93 Gepost op: April 27, 2008, 10:12:49 »

kijk dit is me WC

is een computer he Tongue
Touch Of Insanity
PS3 Guru!

Dikke LuL! Drie Bier!

« Antwoord #94 Gepost op: April 27, 2008, 11:22:08 »

Nee die vink niet mooi

wat wel leuk zou zijn een pc inbouwen in je bureaustoel..! beetje ladtig met kabels maar wel gaaf

Gewoon_Gek
Gast
« Antwoord #95 Gepost op: April 27, 2008, 12:38:17 »

Nee die vink niet mooi

wat wel leuk zou zijn een pc inbouwen in je bureaustoel..! beetje ladtig met kabels maar wel gaaf

ik vind hem ook niet mooi maar gaat om het idee:D
Gilles-BE
PS3 Lord

Aantal schouderklopjes: 0

Owned!

« Antwoord #96 Gepost op: April 27, 2008, 12:53:19 »

Touch Of Insanity
PS3 Guru!

Dikke LuL! Drie Bier!

« Antwoord #97 Gepost op: April 27, 2008, 03:12:41 »

niveau zakt

nuckacola
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 116

we had joy we had fun we had united on the run

« Antwoord #98 Gepost op: April 27, 2008, 08:08:49 »

hier heb je pas wat aan man  Cheesy

Inva1337
PS3 Master

« Antwoord #99 Gepost op: April 27, 2008, 08:12:36 »

Ik ben dus begonnen met mijn case. Mijn pa had 2 identieke kasten meegenomen van zijn werk (staan er nog veel meer Tongue) en ik ben nu dus begonnen met de eerste kast. De 2e kast is nog in orginele staat dus die heb ik er naast gezet zodat jullie een beetje het verschil kunnen zien.

Ik heb de kast mat zwart geverfd en dat ziet er helemaal egaal en netjes uit. Persoonlijk had ik niet verwacht dat het er zo mooi uit zou komen zien maarja mijn pa klust ook vaak dus die heeft al heel wat ervaring ^^. Potje verf was grondverf en laklaag in 1 en kostte 8 euro.

Hier zie je het window dat ik heb uitgesneden. Het is geen recht toe recht aan vierkant maar er zitten flink wat bochten in, op deze manier blijven de voeding,drivebays en HDD bay uit het zicht Smiley. Vorm is uitgesneden met een decoupeerzaag wat er heel netjes uitziet en daarna nog licht gevijlt. Ijzerzaagje voor de decoupeerzaag kostte 3 euro.

Hier zien jullie de drive-covers 1 komt op de dvd drive, 1 komt of de brander drive en 1 komt voor de cardreader. Ik bevestig de cover op de 2 dvd drives en door dan de cover in te drukken open je de drive Smiley. Op deze manier hou je de case heel clean en zie je geen knopjes Smiley. Hoe ik het met de cardreader ga doen weet ik nog niet, ik hoop een soort scharnier te kunnen maken. Onder komt die groene plaat er tegenaan, deze word samen met dat plaatje helemaal boven donker grijs gespoten, ik denk dat dat het mooiste is. Ook word er nog gezaagd in die onderste groene plaat omdat daar een fan achter komt en een grill. Dat groene plaatje wat er boven tegenaan komt moest ik plamuren en gladschuren want dat sleutelgat en die sleuf vond ik lelijk, met korrel 600 schuurpapier voel je nu geen verschil meer tussen het kapje en het plamuur Wink ook deze word nog donker grijs gespoten.

Morge ga ik de fans etc ophalen Smiley. En sorry voor de slechte foto's ik zal kijken of ik volgende keer betere foto's kan maken Smiley
Touch Of Insanity
PS3 Guru!

Dikke LuL! Drie Bier!

« Antwoord #100 Gepost op: April 27, 2008, 08:18:27 »

hier heb je pas wat aan man  Cheesy
ja lekker warm bier

@Inva
ziet er zeker proffesioneel uit
maar hou er wel rekening mee dat als je van de zomer andere hardware eringaat zetten
die miss wel zichtbaar komt te liggen!
« Laatste verandering: April 27, 2008, 08:20:58 door Touch Of Insanity » Gelogd

Inva1337
PS3 Master

« Antwoord #101 Gepost op: April 27, 2008, 08:23:13 »

Voeding, drive bays en hdd bays liggen dan op dezelfde plek Wink maar ik heb nog een sidepanel he Tongue
Touch Of Insanity
PS3 Guru!

Dikke LuL! Drie Bier!

« Antwoord #102 Gepost op: April 27, 2008, 08:24:56 »

ja maar ik heb pas mn voeding moeten vervangen en heb gezien wat er lichtelijke veranderingen zijn in de maten...
zou toch zonde zijn als je een grotere voeding koopt dat net de rand zichtbaar word

straks plexy glas ertegen zeker?

nuckacola
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 116

we had joy we had fun we had united on the run

« Antwoord #103 Gepost op: April 27, 2008, 08:25:11 »

Inva1337  die kast is zeker heel mooi geworden ik had het hier gister nog even over met een collega en toen hadden we ook zo iets van wtf komt dat wel goed gaat dat mooi worden ??

maar je ziet er niks van volgens mij

ja lekker warm bier

hij koelt die bier man

Touch Of Insanity
PS3 Guru!

Dikke LuL! Drie Bier!

« Antwoord #104 Gepost op: April 27, 2008, 08:26:45 »

JA  maar dan zit er weer geen werkende pc in

Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Design (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: het grote casemods topic « vorige volgende »
Ga naar: