Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 24, 2012, 08:50:04

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 games | Games voor de PS3 | Metal Gear Solid 4 (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: MGS4 na uitspelen.. 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 E-mail dit topic Print
Auteur Topic: MGS4 na uitspelen..  (gelezen 2671 keer)
MrBanano
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Gepost op: Juni 20, 2008, 06:59:14 »

Hoi, ik heb een vraagje, ik heb net mgs4 uitgespeeld en allerlei nieuwe items gekregen die ik kan gebruiken na het ontmoeten van MkII in een nieuw spel. Ik heb MKII reeds ontmoet in Act1 maar ik heb niets bijgekregen, weet er iemand hoe dit komt, of wat ik verkeerd heb gedaan? (na het uitspelen heb ik mijn game gesaved en gewoon op new game gedrukt)

mvg

Pimmus
PS3 Addict

Geslacht: Man

Snowboard. But Respect the mountain.

« Antwoord #1 Gepost op: Juni 20, 2008, 07:26:27 »

je moet via die save denk ik new game beginnen dus die uitgespeelde save laden en dan kan je daarmee new game beginnen denk ik (ik had dit probleem ook en ga morgen ook dat proberen).

MrBanano
PS3 Newbie
*

« Antwoord #2 Gepost op: Juni 20, 2008, 07:31:40 »

NJa, dat is het vreemde, nadat ik dus opgeslaan had kwam het beginscherm er weer op en hebk van daaruit een nieuwe game gestart, maar je moet dus na het opslaan, load game doen en dan een nieuwe game? Lijkt me toch een beetje vreemd..
DraZ
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 60

PSN: DraZziE

« Antwoord #3 Gepost op: Juni 20, 2008, 08:47:31 »

Hoe lang hebben jullie erover gedaan om hem uit te spelen Huh?
en kan je hem aanraden om te kopen?

Platinum: Fallout 3 - Ratchet&Clank:ACIT - Call of Duty:MW2 -  Bioshock - Borderlands - Fallout: New Vegas - Mafia 2 - The elder scrolls V: Skyrim
MrBanano
PS3 Newbie
*

« Antwoord #4 Gepost op: Juni 20, 2008, 08:56:24 »

Hoe lang hebben jullie erover gedaan om hem uit te spelen Huh?
en kan je hem aanraden om te kopen?

Als je het kan opbrengen om alle filmpjes te bekijken doe je er toch wel een uur of 24 over denk ik, maar je kan het binnen de zeven uur uitspelen. Verder is het aan te raden als je graag knalt, maar als je reeds vanaf MGS1 fan bent wordt je wel wat bedrogen vind ik, je kan alles stealth doen, en dan is het voldoende dat je gewoon rondsluipt met je verdovingspistool en zo iedereen uitschakelt en doorloopt, waardoor het strategische aspect wel heel erg oppervlakkig wordt. In mgs2 en 3 was het ook belangrijk om CQC te gebruiken, hold-ups te doen etc.. hier helemaal niet. Ik ben er allessinds niet echt tevreden over, het lijkt alsof de makers denken dat de gameplay minder belangrijk wordt als de graphics maar adembenemend zijn, niet dus.
« Laatste verandering: Juni 20, 2008, 08:58:09 door MrBanano » Gelogd
HHC-bossie
Global Moderator
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 63

Allles is voor Bossie

« Antwoord #5 Gepost op: Juni 20, 2008, 09:00:57 »

ik heb alles gekeken! Maar geen 24 uur bezig geweest!

29-06-2007 tot 10-09-2010 ps3 60 gb † R.I.P.
MrBanano
PS3 Newbie
*

« Antwoord #6 Gepost op: Juni 20, 2008, 09:02:09 »

ik heb alles gekeken! Maar geen 24 uur bezig geweest!

Het was dan ook maar een schatting, zoveel te erger dat het zelfs minder is Smiley
Wat vind jij der trouwens van? ik zie dat je ook nogal een fan bent?
Struikie-nl
PS3 Lord

Aantal schouderklopjes: 31

To Ps3 or Not to PS3... That's The Question!

« Antwoord #7 Gepost op: Juni 21, 2008, 04:59:54 »

Hoi, ik heb een vraagje, ik heb net mgs4 uitgespeeld en allerlei nieuwe items gekregen die ik kan gebruiken na het ontmoeten van MkII in een nieuw spel. Ik heb MKII reeds ontmoet in Act1 maar ik heb niets bijgekregen, weet er iemand hoe dit komt, of wat ik verkeerd heb gedaan? (na het uitspelen heb ik mijn game gesaved en gewoon op new game gedrukt)

mvg

heb je al op start gedrukt, en in je items gekeken, en wapens? je moet ze denk ik wel selecteren he Cheesy en iedereen heeft z'n eigen mening over metal gear... ik heb alleen de 2e metal gear gemist, maar als je van schieten houd moet je niet eens spelen, ik was klaar binnen 20 uur.. heb alle filmpjes gekeken. maar door de filmpjes word hij juist nog beter, want deze keer waren de filmpjes wel aardig te begrijpen Cheesy waren de beste 20 game uren die ik ooit heb gehad in een spel.
HHC-bossie
Global Moderator
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 63

Allles is voor Bossie

« Antwoord #8 Gepost op: Juni 21, 2008, 06:27:02 »

helemaal mee eens Struikie-nl!!! Wat een genot!!

29-06-2007 tot 10-09-2010 ps3 60 gb † R.I.P.
ricar6
PS3 Boss

« Antwoord #9 Gepost op: Juni 21, 2008, 08:16:02 »

ik heb hem gisteren ook uit gespeeld maar nog niet over nieuwe begonnen dus ik zou het niet weten
« Laatste verandering: Juni 21, 2008, 08:17:39 door ricar6 » Gelogd
Darkfreak
n00b-pwner
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 3

I r teh 1337-modz0rz

« Antwoord #10 Gepost op: Juni 21, 2008, 09:02:18 »

Het is inderdaad zo dat je de savegame van je uitgespeelde spel moet laden, dan krijg je het scherm waar je de moeilijkheidsgrade kunt kiezen.
Dat is altijd zo bij MGS geweest, ook op de PS1 Tongue

Must have games:
EyePet, Prototype, Street Fighter

Games owned:
LittleBigPlanet, Soulcalibur 4, Metal Gear Solid 4, Devil May Cry 4 LE, Guitar Hero 3, Guitar Hero: World
Struikie-nl
PS3 Lord

Aantal schouderklopjes: 31

To Ps3 or Not to PS3... That's The Question!

« Antwoord #11 Gepost op: Juni 21, 2008, 10:22:18 »

Het is inderdaad zo dat je de savegame van je uitgespeelde spel moet laden, dan krijg je het scherm waar je de moeilijkheidsgrade kunt kiezen.
Dat is altijd zo bij MGS geweest, ook op de PS1 Tongue

nou ik er over nadenk is dat natuurlijk wel logisch... hoe kan dat ding anders weten dat je hem uitgespeeld heb Cheesy
MeneerJoost
PS3 Boss

-

« Antwoord #12 Gepost op: Juni 21, 2008, 12:18:58 »

nou ik er over nadenk is dat natuurlijk wel logisch... hoe kan dat ding anders weten dat je hem uitgespeeld heb Cheesy
Zo'n geel memobriefje voor ze neus hangen met erop "Hierbij zweer ik dat ik MGS4 (eerlijk) uitgespeeld heb Cool"
Vatoz17
PS3 Newbie
*

MGS Fan

« Antwoord #13 Gepost op: Juni 27, 2008, 11:37:51 »

Je moet die MGS Database downloaden op de PlayStation Store! is Gratis!
Als je MGS4 hebt uitgespeeld, kun je echt ALLE informatie zien, het verhaal, wat er gebeurd is , de personen.
een must-have voor de MGS fans dus! Ik kan het niet openen , want ik heb het filmpje niet afgekeken , dat doe ik morgen wel even Smiley Ik hoop dat je bij MGS5 Raiden kan zijn
Darkfreak
n00b-pwner
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 3

I r teh 1337-modz0rz

« Antwoord #14 Gepost op: Juni 27, 2008, 11:39:28 »

ik heb mgs4 uitgespeeld ..
maar die stomme Database zegt datie mijn savegame nie kan vinde T_T

Must have games:
EyePet, Prototype, Street Fighter

Games owned:
LittleBigPlanet, Soulcalibur 4, Metal Gear Solid 4, Devil May Cry 4 LE, Guitar Hero 3, Guitar Hero: World

Pagina's: [1] 2 E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 games | Games voor de PS3 | Metal Gear Solid 4 (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: MGS4 na uitspelen.. « vorige volgende »
Ga naar: