Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 24, 2012, 09:12:17

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: MS Persconferentie (en Gametrailers.com) 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: MS Persconferentie (en Gametrailers.com)  (gelezen 515 keer)
BAbOOn
PS3 Gamer
**

Aantal schouderklopjes: 0
Geslacht: Man

Khoud van dikke kleine kindre

« Gepost op: Juli 21, 2008, 06:13:35 »

Niet omdat ik een PS3 bezitter ben maar:) vonden jullie ook niet dat de MicroSoft persconferentie een beetje communistisch was?? Die Tom Cruise kondigde echt titels aan die gewoon...multiplatform waren en deed alsof het echt xbox exclusives waren ofzo...en zat een beetje slick te praten dat de xbox alles en iedereen owned (gaat ownen) qua sales/kwaliteit (RROD??)

Ik keek even naar gametrailers TV vandaag, waren 2 van die analisten (Ngai van 1up.com en michael Pacter ofzo) En die mochten zeggen welke persconferentie zij de beste vonden....en natuurlijk kwam PS3 onderaan met te staan en MS eerste. Maar wat vonden jullie?? ik bedoel, twas toch best origineel om ene presentatie te doen met behulp van een game? Verder vond ik de presentatie prima en die ngai zij: Ja twas geen goed idee om af te sluiten met een spel als MAG, ANAALiseren is bij die gast naar zn hoofd gestegen ofzo

Volgens mij zijn er daarom van die fanboywars, MS zeikt iedereen en alles af en maakt beloftes niet waar, wii en ps3 bezitters komen voor hunzelf op emt feiten en bam Knuppel

PSN: Assasjin
PS3: 250GB
TV  : SAMSUNG LE26a457

gamer007q
PS3 Boss

living like no other

« Antwoord #1 Gepost op: Juli 21, 2008, 07:41:05 »

man de ps3 persconferentie was vele beter
en die analisten: wa maakt het nu uit hoe de pers conferentie in elkaarzit het is de inhoud waar men naar moet kijken het is trouwens day waar het om gaat en laat die ms-sukkels nu tg is zwijge wacht maar tot de ps3 zijn ware kracht laat zien dan zulle nie meer veel te zeggen hebben ze
en de inhoud van de conferentie van de ps3 was wel 10keer zo boeiend als de inhoud van de ms conferentie

CrizCroz
PS3 Lord

Aantal schouderklopjes: 1

« Antwoord #2 Gepost op: Juli 22, 2008, 09:01:46 »

het belangrijkste van alles is de mening van de gamers zelf..
fuck the analisten:D
akinaslan
PS3 Addict

« Antwoord #3 Gepost op: Juli 22, 2008, 11:21:16 »

jazeker fuck die analisten Sony had zoals gewoonlijk voor mij dan de mooiste en beste persconferentie, Sony die ownd zoooooooo hard en het was gwn heel mooi dat ze littlebigplanet voor de presentatie gebruikt hebben. Grin Cheesy Afro Smiley Wink Cool Tongue sunny

playstation 3 OWNS
nuckacola
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 116

we had joy we had fun we had united on the run

« Antwoord #4 Gepost op: Juli 22, 2008, 09:07:29 »

sony was beter zeker

nintendo vind ik echt een schande hoe ze praten
we hebben reclame gemaakt voor nintendog en we ver kopen heeeeeeeeel veel geil we maken we nog 10 !!!!!

ik vond van MS fable er heel mooi uit zien daar wil ik wel een box voor

niemand kwam met echt veel maar die van sony vond ik gewoon het beste

MS had veel rip shit

Nintendo was een beetje gaar muziek aan het maken met gelul als ja en je hoeft echt geen muziek te kunnen maken iedereen kan het cool!!!

BlueFiRe
PS3 Boss

aka keith95

« Antwoord #5 Gepost op: Juli 23, 2008, 12:47:37 »

Vond die perconferentie wel mooi van sony maar ze kwamen met niet veel nieuw's, MAG zag er wel vet uit!

Flauw, sigs mogen niet meer op dit forum. Angry

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: MS Persconferentie (en Gametrailers.com) « vorige volgende »
Ga naar: