Niet omdat ik een PS3 bezitter ben maar:) vonden jullie ook niet dat de MicroSoft persconferentie een beetje communistisch was?? Die Tom Cruise kondigde echt titels aan die gewoon...multiplatform waren en deed alsof het echt xbox exclusives waren ofzo...en zat een beetje slick te praten dat de xbox alles en iedereen owned (gaat ownen) qua sales/kwaliteit (RROD??)
Ik keek even naar gametrailers TV vandaag, waren 2 van die analisten (Ngai van 1up.com en michael Pacter ofzo) En die mochten zeggen welke persconferentie zij de beste vonden....en natuurlijk kwam PS3 onderaan met te staan en MS eerste. Maar wat vonden jullie?? ik bedoel, twas toch best origineel om ene presentatie te doen met behulp van een game? Verder vond ik de presentatie prima en die ngai zij: Ja twas geen goed idee om af te sluiten met een spel als MAG, ANAALiseren is bij die gast naar zn hoofd gestegen ofzo
Volgens mij zijn er daarom van die fanboywars, MS zeikt iedereen en alles af en maakt beloftes niet waar, wii en ps3 bezitters komen voor hunzelf op emt feiten en bam