Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 24, 2012, 09:17:36

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: vraagje over de av multi out 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: vraagje over de av multi out  (gelezen 388 keer)
alex1980
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Gepost op: Juli 30, 2008, 09:46:45 »

Hallo,

Ik zit er sterk aan te denken de ps3 aan te schaffen. Omdat ik de combi van blue ray, streaming en games zeer geslaagd vind. De ps 3 ga ik aansluiten op een Hd ready beamer. (Epson TW700) op dit moment heb ik eigenlijk alleen de optie om dit via component te doen. Daar ben ik dus de av multi uitgang van de ps3 voor nodig. Nu heb ik daar een paar vragen over:

1 Als ik een blue ray film kijk, weke resolutie stuurt de ps 3 dan uit?
2 Als ik een blu ray film kijk, kan ik het geluid dan wel via de spdif laten lopen, ondanks dat ik voor het beeld de analoge uitgang      gebruik? Zodat ik wel 5.1 geluid heb.
3. Klopt het dat ik dezelfde resolutie draai als ik een 1080P of 720P film stream in vergelijking met blue ray?

Mijn projector gaat niet verder dan 720P, maar kan wel met 1080P overweg en maakt er gewoon weer 720P van.

Hopelijk kan iemand mij verder helpen in de keus of ik wel of niet een ps 3 ga aanschaffen.

Groeten,

KingOfPop1981
Twitter: KingOfPop1981.
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 168
Geslacht: Man

PS3 met 500GB HDD! Crazy but happy!

« Antwoord #1 Gepost op: Augustus 03, 2008, 11:48:46 »

1. De resolutie welke op de betreffende Blu-Ray beschikbaar is. Net als met de games.
2. PS3 heeft geen SPDIF maar een optical uitgang. Deze optical is gewoon te splitsen van het analoog beeld. Dit loopt gescheiden.
3. Streamen en HD downloads zijn altijd MINDER van kwaliteit hoe goed ze ook zijn. Heb nog geen HD download gevonden die net zo goed was als het origineel.

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: vraagje over de av multi out « vorige volgende »
Ga naar: