Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 24, 2012, 09:47:13

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Bluetooth en meerdere ps3 systemen 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Bluetooth en meerdere ps3 systemen  (gelezen 411 keer)
michel318
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Gepost op: Augustus 22, 2008, 01:03:56 »

Gewoon voor de nieuwsgierigheid.
Stel: je buurjongen/meisje heeft ook een PS3 of je woont in een appartement. Is het dan mogelijk dat ik met mijn sixaxis controller "per ongeluk" de ps3 van mijn buren aanzet als ik mijn set ook aan zet.
Het beinvloeden van het gamen zal niet mogelijk zijn omdat de controllers een nummer toegewezen krijgt maar als ik nu een hekel heb aan mn buurjongen en zijn ps3 staat vlakbij het raam (en hij is niet thuis) dan kan ik gewoon ff de HD van zijn PS3 formatteren op afstand. bluetooth heeft een reikwijkte van 7 meter ongeveer dus het zou kunnen ist niet? ( OK dan moet zn tv ook op standbye staan en ik moet een afstandsbediening hebben die werkt op zijn tv) maar het kan wel lijkt mij!  Ik kwam hierop omdat ik vroeger als klein jochie met een afstandsbediening met wat vrienden tv's van nietsvermoedende mensen harder en zachter zette vanuit de achtertuin, das echt lachuh!
greetz

Darkfreak
n00b-pwner
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 3
Geslacht: Man

I r teh 1337-modz0rz

« Antwoord #1 Gepost op: Augustus 22, 2008, 01:05:47 »

Nee.
Een PS3 reageert alleen op de controller als ze gepaired zijn met elkaar.
(USB verbinding tussen PS3 en controller en dan de PS-button drukken)

Must have games:
EyePet, Prototype, Street Fighter

Games owned:
LittleBigPlanet, Soulcalibur 4, Metal Gear Solid 4, Devil May Cry 4 LE, Guitar Hero 3, Guitar Hero: World
KingOfPop1981
Twitter: KingOfPop1981.
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 168
Geslacht: Man

PS3 met 500GB HDD! Crazy but happy!

« Antwoord #2 Gepost op: Augustus 24, 2008, 07:03:01 »

Duidelijk, dus bij deze:

**TOPIC GESLOTEN**

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Bluetooth en meerdere ps3 systemen « vorige volgende »
Ga naar: