Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 24, 2012, 10:10:13

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: 2 Vragen ivm besturingssysteem en posts 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: 2 Vragen ivm besturingssysteem en posts  (gelezen 378 keer)
Thierry14Henry
PS3 Geek
**

Aantal schouderklopjes: 0
Geslacht: Man

« Gepost op: September 12, 2008, 11:21:41 »

Hallo,

Ik zit al een tijdje met een vraag en kon op dit forum geen antwoord vinden, dus hier komt mijn vraag Smiley
Ik heb gehoord dat je een ander besturingssysteem op de PS3 kon zetten, bijvoorbeeld Linux.
Maar wat is het nut ervan? Kun je dan nog steeds op de PS3 spelen en wat voor extra dingen kun je dan doen?

Trouwens nog een vraagje, die stel ik er maar gelijk achteraan?
Als ik een onderwerp zie waar ik op wil reageren, hoe lang moet het dan ongeveer geleden zijn dat de laatste reactie is geplaatst.
Ik bedoel niet dat ik de allereerste onderwerpen wil gaan beantwoorden, maar als het zo'n 2 weken geleden is, wordt niemand dan boos hier Angry
Want als het 1 jaar is geleden dat een reactie is gepost en ik reageer erop, dan snap ik dat dat niet echt ideaal is.
Alvast bedankt
« Laatste verandering: September 12, 2008, 11:26:52 door Thierry14Henry » Gelogd

CrizCroz
PS3 Lord

Aantal schouderklopjes: 1

« Antwoord #1 Gepost op: September 12, 2008, 01:19:31 »

wanneer je reageert op een topic maakt helemaal niks uit..
of het een jaar of 2 jaar is of een paar maanden of een dag.
misschien dat we het vergeten zijn en jij haalt het naar boven en is het wel relavant op de hedendaagse info over de ps3 of wat dan ook..

om terug tekomen op je eerste vraag.
jah je kan er linux op zetten..
het word dat een soort gewone computer en je kan dan bepaalde programmas draaien.
je kan je gewone ps3 nog gebruiken.

ik zelf vind het niet nodig zolang ik zelf een gewone pc hebt..
Thierry14Henry
PS3 Geek
**

Aantal schouderklopjes: 0

« Antwoord #2 Gepost op: September 12, 2008, 01:53:53 »

Oke, bedankt voor je reactie Afro
Maar het lijkt mij wel grappig om Linux op de PS3 te hebben Grin
Ik wil gewoon kijken hoe het eruit ziet enzo.
En moet ik dan Linux downloaden op de pc en zo via een ander medium (PSP of zo) naar de PS3 verzenden
Of kan ik het ook via het internet van de PS3 zo op de PS3 downloaden?
Maar je moet het toch ook installeren en hoe doe je dat? In welke map moet ik het zetten. Oftewel, weet iemand hoe je het doet of heeft iemand een beschrijving of zo Smiley

CrizCroz
PS3 Lord

« Antwoord #3 Gepost op: September 12, 2008, 02:29:52 »

voor info over de linux op je ps3 moet je ff deze topic bekijken

http://www.ps3forum.nl/index.php/topic,874.0.html

enjoy
HHC-bossie
Global Moderator
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 63

Allles is voor Bossie

« Antwoord #4 Gepost op: September 12, 2008, 02:48:25 »

goed bezig CrizCroz Wink

29-06-2007 tot 10-09-2010 ps3 60 gb † R.I.P.
CrizCroz
PS3 Lord

« Antwoord #5 Gepost op: September 15, 2008, 06:47:45 »

thank u
KingOfPop1981
Twitter: KingOfPop1981.
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 168

PS3 met 500GB HDD! Crazy but happy!

« Antwoord #6 Gepost op: September 15, 2008, 09:44:51 »

Hallo,

Ik zit al een tijdje met een vraag en kon op dit forum geen antwoord vinden, dus hier komt mijn vraag Smiley
Ik heb gehoord dat je een ander besturingssysteem op de PS3 kon zetten, bijvoorbeeld Linux.
Maar wat is het nut ervan? Kun je dan nog steeds op de PS3 spelen en wat voor extra dingen kun je dan doen?

Trouwens nog een vraagje, die stel ik er maar gelijk achteraan?
Als ik een onderwerp zie waar ik op wil reageren, hoe lang moet het dan ongeveer geleden zijn dat de laatste reactie is geplaatst.
Ik bedoel niet dat ik de allereerste onderwerpen wil gaan beantwoorden, maar als het zo'n 2 weken geleden is, wordt niemand dan boos hier Angry
Want als het 1 jaar is geleden dat een reactie is gepost en ik reageer erop, dan snap ik dat dat niet echt ideaal is.
Alvast bedankt

Als het probleem nog relevant is voor jezelf dan kan je gewoon nog op een oud topic antwoorden.

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: 2 Vragen ivm besturingssysteem en posts « vorige volgende »
Ga naar: