Heeeey

Ik heb een perfecte ontsnappingsmanier gevonden. Eigenlijk heeft Rockstar hem zelf verzonnen, aangezien hij in een missie voorkwam, maar toch
Ik heb het zelf nu al 4 keer gedaan, 3 keer gelukt van een 6 ster eenvoudig te ontsnappen

Je leest dadelijk wel waarom het 1 keer was mislukt
Je doet het volgende. Je gaat (het beste met een motor of zo) naar een metro en rijdt helemaal naar beneden, naar het metrospoor. Je rijdt het spoor op en blijft het volgen totdat je uit de zoekzone van de politie bent, dan hoef je alleen maar te wachten totdat je bent ontsnapt.
Pas wel op dat je bij perrons wat vaart maakt, want het kan zijn dat een agent net van de trap af komt lopen, waardoor je je weer midden in de zoekzone bevindt en pas natuurlijk ook op de metro's
Wat ik altijd doe is: Ik ga met een motor het perron van de metro op en ik zet hem in een goede vluchtpositie neer, zodat ik er gelijk op kan springen en wegracen. Ik zet hem altijd achter een pilaar, anders kan hij ontploffen, vanwege de rondvliegende kogels. Ik ga altijd zo ver mogelijk van de trap afstaan, zodat de politie mij moeilijker kan raken en dan ga ik ergens schuilen. Ik blijf dan iedereen neerschieten totdat ik een 6ster heb of totdat ik bijna dood ben. Dan spring ik op de motor en race weg. Zorg er wel voor dat je ineenkeer goed op de motor springt. Ik drukte een keer op de springknop in plaats van de invoertuigstapknop, toen sprong ik op het spoor en werd ik gelijk overhoop geschoten

Ik weet niet of jullie dit al wisten, dus post ik het maar
Succes
Groetjes Thierry 14 Henry