Hehe ik wou net reageren met gebruik red kawa maar ik zie dat je mijn post al gevonden hebt 00O
Waarom die andere niet werkt weet ik niet, maar met red kawa heb ik nog geen problemen ondervonden. Wat ik wel graag wil weten is met welk programma jij je video's voro de ps3 convert en hoe lang dit ongeveer duurt

PS3 video 9, ook onderdeel van dat red kawa pakket meen ik, dus dat zal je wel kennen.
Ik zet de video om naar AVC 720p en dat duurt echt erg lang (2 uur komt voor) , maar werkt wel goed, ook divx files etc, dus ik ben spekkoper

Ik zal binnenkort wel nog experimenteren met de settings, want heeft het bijvoorbeeld zin om iets wat niet native 720p is wel in die resolutie om te zetten, of levert dan niets op aan kwaliteit (ik kijk op 40" 1080p Sony Bravia, die het dus zelf opblaast naar 1080p.). Mocht ik nog iets leren zal ik het delen.
Red kawa paket is dus helemaal de oplossing voor mij geworden, had allen wat kleine problemen met mp3's (geen toegang, ondanks map toegevoegd) en de optie om default start dir te hebben werkt niet, moet steeds de hele tree door op zoek naar de files, en files moeten 1 voor 1 worden overgezet. Maar mij hoor je tot dusver niet klagen.

Thnx voor je informatie