ok zo als veel van jullie weten is mijn ps3 stuk
door veel gelul van sony en nu de intertoys
toch maar even een topic aan gemaakt
het begon zo
heerlijk avondje Fallout 3 gespeelt ps3 gewoon afgesloten alles ging goed
volgende dag wakker en ja vrij wat doe je dan

fallout 3 natuurlijk
ik start mijn ps3 op en kom niet in de xmb
foutmelding ps3 kan hdd niet lezen
als forum lid weet je waar het aan licht de hdd is blijkbaar stuk of zit los
ik maak mijn ps3 open en tot mijn verbazing zie ik geen blauwe schroef
de hdd zit dus los in mijn hdd ik ben blij mijn hdd is dus niet stuk sony is een schroef vergeten ik haal de hdd er uit en hoor dat er wat dingen los zitten
ik kijk goed naar de hdd en zie dat hij helemaal stuk is bij de aansluiting
verder mist er nog een schroef
ik bestel een nieuwe hdd en na een paar dagen wil ik hem in elkaar zetten de
oude hdd zit zo vast in de tray dat ik sony moet bellen voor een nieuwe
sony geef die gratis maar vergeet 1 schroef na een week wachten nog steeds niks
de medewerker meld mij dat ik hem ook gewoon voor een paar cent kan kopen
bij de pc boer ik er heen en na wat kijken blijkt er ook schade aan de aansluiting in de ps3 te zijn
opsturen dus ik bel sony weer en hun zeggen mij dood leuk dat ik moet gaan dokken
ik heb ze gemeld dat ik dat niet ga doen ik heb niks mis gedaan sony wel
even op internet gekeken en wat blijkt sony geeft helemaal geen garantie
in nederland heb je gerantie bij de verkoper in dit geval intertoys
kijk maar even naar deze link
http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=2279voor de mensen die dat niet willen lezen
Consumentenkoop is een koopovereenkomst tussen een professionele verkoper en een particuliere koper
dus fawakaswa VS intertoys
In andere gevallen gaat het erom wat je als koper van het product had mogen verwachten. Dit is afhankelijk van de omstandigheden, zoals de vraag om wat voor product het gaat, of het een merkartikel is en de hoogte van de prijs. Bij verkeerd gebruik kun je je rechten verspelen.
prijs 600
aankoop maart 2007
Als een verkoper een garantie van één jaar geeft, dan wil dat nog niet zeggen dat je als koper na dat jaar geen rechten meer zou hebben. Ook na de garantieperiode heb je recht op reparatie van een defect product als je mocht verwachten dat het langer dan een jaar mee zou gaan.
ik dus naar de intertoys en hun het bovenstaande gemeld heel netjes en hem verteld dat hij het maar moet uitzoeken
hij begon meteen te sputteren dat hij sony wel even zal bellen maar dat hij het niet gaat betalen
ik heb hem gemeld dat ik het ook niet ga betalen en dat sony en hij het maar moeten uitzoeken
sony moet zijn produckten maar goed vast zetten dan gaat het ook niet stuk
verder dee hij moeilijk dat ik zelf mijn ps3 heb geprobeerd te maken (op aanrader van sony)
wat vinden jullie hier nu van wie moet er dokken

?