Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 25, 2012, 06:37:59

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Welke moet ik kiezen? 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Welke moet ik kiezen?  (gelezen 484 keer)
AmazingMarco
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Gepost op: December 20, 2008, 07:10:43 »

Ik ben zeker van plan een ps3 te kopen, alleen het probleem is dat ik niet weet welke ik wil.

Aan de ene kant wil ik die van 16o gb, met 4 downloadbare spellen, maar ik ben tot conclusie gekomen dat dit niet 4 volledige games zijn die je kan downloaden (niet dat je bijvoorbeeld een volledige versie van Far Cry 2 kan downloaden).
Aan de andere kant is er de versie van 80 gb met 2 volledige games erbij die ik zeker leuk vind.

Nu heb ik een paar vragen:
1:Kan je op de ps3 data van je pc zetten door te linken of met behulp van een externe harddisk of usb-stick?
2:Wat voor games kan ik downloaden met die 160gb versie?
3:Zijn er meer dingen beter t.o.v. de 80gb versie dan meer ruimte?
en tot slot de meest belangrijke: Welke zouden jullie kiezen?

Ik hoop dat jullie mij kunnen elpen met deze keuze.

KingOfPop1981
Twitter: KingOfPop1981.
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 168
Geslacht: Man

PS3 met 500GB HDD! Crazy but happy!

« Antwoord #1 Gepost op: December 21, 2008, 02:53:54 »

Persoonlijke zou ik de 80GB versie kiezen. De PS3 als apparaat is hetzelfde als die van 160GB alleen dus een kleinere HDD. En wil je in de toekomst een grotere HDD dan kan je deze zelf altijd omwisselen. Dit hebben een aantal van ons waaronder ik al gedaan.

1. De PS3 kan data lezen van externe HDD en/of USB stick. Tevens kan je PS3 media (foto's, films en muziek) streamen vanaf je PC.
2. Je kan uit elf games kiezen om te downloaden in het 160GB pakket. Hier zitten niet de allernieuwste games tussen.
3. Zie intro. Alleen HDD is kleiner en die is zo te vervangen in de toekomst.

Sharapowerr
PS3 Geek
**

Aantal schouderklopjes: 0

« Antwoord #2 Gepost op: December 21, 2008, 07:33:17 »

Ik heb zelf ook een mnd of 2 terug een niuewe ps3 gekocht .( had de 60 GB ) maar die was gejat..
ik kon ook kiezen uit de 80GB of de 160 GB . en ik ga met Kingofpop mee, ik heb ook de 80 GB gekocht ( ten eerste ik vind de games die je kan downloaden bij de 160GB niet echt super en nieuw ... en alles is precies hetzelfde alleen de 80 GB is iets goedkoper....

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Welke moet ik kiezen? « vorige volgende »
Ga naar: