Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 25, 2012, 06:54:26

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 help (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: PS3 Start Niet Op 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: PS3 Start Niet Op  (gelezen 349 keer)
AmazingMarco
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Gepost op: December 25, 2008, 10:21:45 »

Als ik 's ochtends naar beneden komt, dan heeft mijn PS3 geen stroom meer.
Ik heb alles geprobeerd: Stroomknopje aan de achterkant opnieuw aan en uit zetten. De netkabel helemaal verwijderen en opnieuw aansluiten, zowel in het stopcontact als de PS3. Langdurig en ook snel het opstartknopje aan de voorkant "ingedrukt".

Ik heb dit probleem gister en vandaag gehad en gister heb ik dit na een paar uur rust weer gedaan en toen werkte mijn PS3 opeens wel.
Vandaag heb ik weer hetzelfde probleem. En nu werkt hij weer niet.

Weet één van jullie wat er aan de hand is?

KingOfPop1981
Twitter: KingOfPop1981.
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 168
Geslacht: Man

PS3 met 500GB HDD! Crazy but happy!

« Antwoord #1 Gepost op: December 25, 2008, 10:03:17 »

Stroomkabel even loshalen en goed vastzetten. PS3 dagje op ander stopcontact aansluiten en kijken wat hij dan doet.

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 help (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: PS3 Start Niet Op « vorige volgende »
Ga naar: