Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 25, 2012, 07:31:32

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 games | Games voor de PS3 (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: Special: Toptitels 2009 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Special: Toptitels 2009  (gelezen 2710 keer)
Inva1337
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 1
Geslacht: Man

« Gepost op: Januari 26, 2009, 11:35:05 »

Special: Toptitels 2009
In het afgelopen jaar zijn er flink wat goede games uitgekomen voor de ps3 en vooral tegen het einde van het jaar aan werden we overladen met top games. Nu 2009 is begonnen kunnen we al voorzichtig kijken naar de games die dit jaar uit gaan komen en kun je ook al wel een beetje bepalen welke games de potentie hebben om zich met de grote games mee te rekenen. Het kan goed zijn dat je het niet eens bent met de games die ik daarvoor geselecteerd heb maar ik heb geprobeerd om de betere games er tussen uit te kiezen. Uiteindelijk zullen we pas met de releases weten of ik de goede keuzes heb gemaakt. Dus met wat vrije tijd en photoshop heb ik deze Special gemaakt, have fun!

Er is nog niet erg veel bekend over deze game als het gaat om het verhaal. Maar mensen die de trailers hebben gezien zullen ongetwijfeld meteen gedacht hebben aan de Devil May Cry serie. Dit is ook niet zo gek als je bedenkt dat zowel Dante als Bayonetta van dezelfde bedenker afkomen, Hideki Kamiya. Alles wat Devil May Cry deed doet Bayonetta nog extremer, betere combo's, brutere eindbazen en gevechten die je niet snel zult vergeten en een shitload aan wapens, zelfs het haar van Bayonetta zal een grote rol spelen als wapen. Waar Bayonetta het meeste verschilt van Dante is de mogelijkheid om ook een arsenaal aan magische aanvallen op te roepen. Daarbij komt de mogelijkheid om zowel jezelf als je wapens te upgraden. De game klinkt mij als Devil May Cry fan als muziek in de oren, hoe jullie erover denken weet ik niet maar om je een nog beter idee van de game te geven kun je hieronder de trailer bekijken.
Trailers: Bayonetta

Deze game speelt zich af tijdens de Amerikaanse burgeroorlog die op dit moment al 40 jaar bezig is. Door die oorlog is er een grote militaire industrie ontstaan onder leiding van een man genaamd Prescott. Ondanks dat hij door de oorlog zijn bedrijf heeft kunnen opbouwen wil hij nu zelf de oorlog beëindigen. Zijn oplossing, beide legers in een klap vernietigen om zo zelf aan de macht te komen. Je voelt hem al aan komen waarschijnlijk want jij als Hamilton Rourke mag Prescott tegen gaan houden en dat zal geen simpele taak zijn. De game word gespeeld als een Third Person Shooter en draait op de Unreal 3 engine. De gameplay is niet zoals je zou verwachten van een adventure/shooter want in tegenstelling tot de meeste games zal je je hier vooral verticaal door het spel gaan begeven. Er komt veel klimmen, springen en slingeren van platform naar platform bij kijken.En als je dan hoort van de developers dat er voor elk level wel 9 a 10 routes zijn om het level door te komen dan moet er toch veel fun aan te beleven zijn. Hieronder wederon een trailer om een indruk van de game te krijgen.
Trailers: Damnation

Een nieuw deel in de wereldberoemde game reeks, God Of War. Iedereen die ooit een God Of War game heeft gespeeld zal niet ontkennen dat het er vette games zijn. GoW II en GoW op de psp hebben een nieuwe standaard gezet voor de ps2/psp als het gaat om graphics en gameplay. Ik verwacht dan ook niets minder dan dat God Of War III een nieuwe standaard zal gaan zetten voor de Playstation 3. Hoewel er verder nog maar erg weinig bekend is over de game word er al wel gespeculeerd, zo zou Kratos uit zijn op wraak en zal Zeus niet meer rustig op zijn troon kunnen zitten. Ook als het gaat om wapens worden er al wat nieuwe attributen verwacht, zo is in bepaalde trailers te zien dat Kratos een stel grote vuren ''handschoenen'' draagt waarmee hij alles de verdoemenis in slaat. Ik hoop dat we in de loop van dit jaar nog veel meer over deze game te weten zullen komen, en tot die tijd moeten we het doen met de onderstaande trailer die ons alleen nog mar nieuwsgieriger maakt.
Trailers: God of War 3

De meeste gamers onder jullie hebben vast wel eens een Tom Clancy game gespeeld. Of het nou een game is uit de Rainbow Six serie, de Ghost Recon serie of de Splinter Cell serie, elke game toont klasse in het genre waar hij onder valt. Afgelopen jaar is Ubisoft een nieuwe weg ingeslagen met Tom Clancy Endwar en ook dit was een topgame hoewel die niet massaal werd ontvangen. Met de komst van H.A.W.X hoopt men een nieuwe standaard te zetten in het combatflight-simulatie genre. H.A.W.X (High Altitude Warfare eXperimental squadron) speelt zich af in het jaar 2012 en je zal de rol van U.S. Air Force Pilot David Crinshaw op je nemen. David Crinshaw zal op het gegeven moment een PMC (Private Militairy Company) joinen en daar missies voor gaan vliegen. Dit gaat goed totdat de PMC waar jij lid van bent Amerika aanvalt, op dat moment meld je je weer bij de U.S Airforce om jou land tegen je oude werkgever te beschermen. De gebieden waar je overheen zal vliegen zullen er ontzettend realistisch uitzien, dit komt omdat Ubisoft gebruik maakt voor reallife satteliet beelden dus het is net of je over google earth heen vliegt. En dan hebben we nog het ERS system, dit systeem regelt alles voor jou als piloot, het stippeld een route uit zodat je achter je tegenstander komt, het zorgt ervoor dat je vliegtuig niet zal stallen, het detecteerd inkomende raketten en noem maar op. Dat klinkt allemaal heel aantrekkelijk maar toch zal je tijdens het spelen constant overschakelen tussen het on/off switchen van het systeem. Zet je het systeem aan dan heb je alle genoemde voordelen maar ben je wel beperkt in je vliegen, zet je het systeem uit dan heb je veel meer bewegings vrijheid en zal een skilled piloot dus veel makkelijk een vijandelijk toestel neerhalen. Of H.A.W.X de beroemde Ace Combat serie zal overtreffen in gameplay moet nog maar blijken maar ik heb er het volste vertrouwen in.
Trailers: Tom Clancy's H.A.W.X

Hoewel er over het verhaal en gameplay nog niet erg veel bekend is hebben de trailers alvast veel indruk gemaakt. Heavy rain is een erg ambitieus project en een game waarin jij als speler ontzettend veel keuzes kunt maken die elk een eigen uitwerking zullen hebben. Maar waarin Heavy Rain op dit moment echt uitblinkt is de engine en de manier waarop de developer characters in beeld zet. Alle characters in de game zijn namelijk echte acteurs die door middel van motion capture in de game zijn verwerkt, en dan heb ik het niet alleen over de lichaamsbewegingen maar ook elke gezichtsuitdrukking is fenomenaal verwerkt in de game. Ik hoop dat er snel meer bekend word over deze game en tot die tijd, hieronder een trailer.
Trailers: Heavy Rain

Ah Killzone 2, de game waar elke Ps3 eigenaar naar uitkijkt. Wat valt er verder nog over deze game te vertellen behalve dat de graphics er fantastisch uitzien en de gameplay er erg aantrekkelijk uitziet. Daarbij komt nog een multiplayer mode die ons allemaal wekenlang aan de tv gekluisterd houd. Toch zal ik jullie nog wat extra achtergrond informatie geven om het er iets professioneler uit te laten zien. Killzone 2 is het derde deel in de reeks en speelt zich af na Killzone(ps2) en Killzone: Liberation (psp). Jij als lid van de Interplanetary Strategic Alliance (ISA) hebt in de vorige twee delen je handen in het vuur gestoken om de aanval van te Helghast af te weren. Nadat dat gelukt is zal je nu in Killzone 2 de oorlog naar de planeet van de Helghast brengen, Helghan. Het probleem is alleen dat blijkt dat de Helghast het op hun eigen planeet een stuk beter doen dan op andere planeten, niet alleen hebben ze zich goed aangepast aan de barre omstandigheden op de planeet ook hebben ze een bron van energie die tegen de ISA ingezet kan worden. Dus naast het vechten tegen de Heghast zal je ook moeten vechten om te overleven op de gevaarlijke planeet.
Trailers: Killzone 2

Deze special zal in de loop van de week nog uitgebreid worden een 10 a 15 games. Zie het als een bedankje voor het forum omdat ze ook mij de functie als moderator hebben toevertrouwd. Ik heb dit soort dingen vaker gedaan, net als het schrijven van reviews en previews dus als ik meer tijd heb zal ik proberen wat meer tijd in dat soort dingen te steken.
« Laatste verandering: Januari 26, 2009, 05:13:16 door Inva1337 » Gelogd

Darkfreak
n00b-pwner
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 3

I r teh 1337-modz0rz

« Antwoord #1 Gepost op: Januari 26, 2009, 11:44:01 »

Nice nice!

Must have games:
EyePet, Prototype, Street Fighter

Games owned:
LittleBigPlanet, Soulcalibur 4, Metal Gear Solid 4, Devil May Cry 4 LE, Guitar Hero 3, Guitar Hero: World
simplyjaydon
PS3 Boss

Aantal schouderklopjes: 0

« Antwoord #2 Gepost op: Januari 26, 2009, 12:05:18 »

Netjes hoor!!

lordvampaneze
PS3 Master

Thou art I, and I am Thou

« Antwoord #3 Gepost op: Januari 26, 2009, 04:38:14 »

Leuk, wat variatie op het forum hier :-D

Citaat
dus het is not of je over google earth heen vliegt.
Citaat
Ondanks dat hij door de oorlog zijn bedrijf heeft kunnen opbouwen wil hij ni zelf de oorlog beëindigen.
« Laatste verandering: Januari 26, 2009, 04:44:02 door lordvampaneze » Gelogd

Een forum zonder sigs is als een café zonder bier, barkrukken, tafels, een toog en een cafébaas
Inva1337
PS3 Master

« Antwoord #4 Gepost op: Januari 26, 2009, 05:15:00 »

Foutjes verbeterd, foutjes blijf ik altijd houden als ik wat langer aan het typen ben. Ik moet mezelf gewoon aanleren om alles nog eens over te lezen Tongue Verder bedankt voor de complimentjes Smiley
HHC-bossie
Global Moderator
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 63

Allles is voor Bossie

« Antwoord #5 Gepost op: Januari 26, 2009, 06:03:30 »

ziet er inderdaad goed uit!

29-06-2007 tot 10-09-2010 ps3 60 gb † R.I.P.
simplyjaydon
PS3 Boss

« Antwoord #6 Gepost op: Januari 26, 2009, 08:20:35 »

Foutjes blijf je idd houden. Toch een volledige topic en goed belicht!!

DraZ
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 60

PSN: DraZziE

« Antwoord #7 Gepost op: Januari 26, 2009, 08:43:10 »

Hey Inva, hier zie je dus aan waarom jij mod bent geworden!!! Top, doorgaan zo! Cheesy Cheesy Smiley Smiley

Platinum: Fallout 3 - Ratchet&Clank:ACIT - Call of Duty:MW2 -  Bioshock - Borderlands - Fallout: New Vegas - Mafia 2 - The elder scrolls V: Skyrim
YoupY
PS3 Hero

« Antwoord #8 Gepost op: Januari 27, 2009, 04:20:54 »

hey netjes man Wink !!!!

PSN: youpy
Hoolz
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 40

BE QUICK OR BE DEAD!

« Antwoord #9 Gepost op: Januari 27, 2009, 08:45:22 »

Netjes hoor,

maar waar is GT5.. Sad

Inva1337
PS3 Master

« Antwoord #10 Gepost op: Januari 27, 2009, 09:20:40 »

Op dezelfde plek als Street Fighter IV, Resident evil 5 en uncharted 2 om maar even een voorproefje te geven van een aantal games die nog toegevoegd worden. Heb vandaag alleen niet echt tijd gehad. Smiley
HHC-bossie
Global Moderator
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 63

Allles is voor Bossie

« Antwoord #11 Gepost op: Januari 28, 2009, 07:01:35 »

en komt gt5 wel in 2009 uit ?

29-06-2007 tot 10-09-2010 ps3 60 gb † R.I.P.
simplyjaydon
PS3 Boss

« Antwoord #12 Gepost op: Januari 28, 2009, 07:32:33 »

Echt? Had laatst gehoord van niet namelijk.

Hoolz
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 40

BE QUICK OR BE DEAD!

« Antwoord #13 Gepost op: Januari 28, 2009, 09:36:14 »

Als het goed is wel, kan ook begin 2010 worden.

vind het toch dat ie de eer mag hebben voor 2009, laten we er gewoon op hopen.

YoupY
PS3 Hero

« Antwoord #14 Gepost op: Januari 28, 2009, 03:02:30 »

en cod

PSN: youpy

Pagina's: [1] 2 E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 games | Games voor de PS3 (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: Special: Toptitels 2009 « vorige volgende »
Ga naar: