Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 25, 2012, 08:16:13

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 games | Games voor de PS3 | Killzone 2 (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: Online ervaringen 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3 E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Online ervaringen  (gelezen 1920 keer)
lordvampaneze
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 0
Geslacht: Man

Thou art I, and I am Thou

« Gepost op: Maart 07, 2009, 04:17:15 »

Vertel hier je online ervaringen met Killzone 2...

Ik heb nog niet veel meegemaakt, behalve dan dat ons team extreem gespanwrapet was toch ik met mijn machtige, welgemikte granaat de higgs alle hoeken van Helgan liet zijn

Een forum zonder sigs is als een café zonder bier, barkrukken, tafels, een toog en een cafébaas

Patrick-Eindhoven
PS3 Boss

(!) Oblivion (!)

« Antwoord #1 Gepost op: Maart 07, 2009, 09:31:18 »

tot nu toe is bij mij mijn hoogste score bij elke dode telt (Nederlands vertaalt) 61 punten.
Ik ging bijna in één keer een rang omhoog aangezien ik die ronde eerste werd en ik ook als team gewonnen had (dus x1,5).

<<-PLAYSTATION 3->>
DraZ
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 60

PSN: DraZziE

« Antwoord #2 Gepost op: Maart 12, 2009, 09:23:49 »

Mijn online ervaringen zijn dat met 32 man in dat leveltje spelen met die "diepe goot/riool" absoluut niet leuk is. Je loopt elkaar alleen maar in de weg Wink

Ik heb veel last van 'niet nadenkende' teamgenoten, of teamgenoten die geen moeite doen om de opdrachten te halen, maar alleen voor eigen succes/kills gaan.

Verder vind ik t spel echt vet, weinig tot geen lag, iets waar ik bij cod4 en 5 op t eind toch wel veel last van had.

Ik vind t supergoed dat je zelf een server kunt uitzoeken, en ik moet er nog ff achter zien te komen wat die tekentjes betekenen bij het Kill-death-puntenscherm, want dat snap ik nog niet helemaal.

Ik heb 1 SUPERGOEDE plek gevonden in een level (lekker vaag, ik zal nog wel eens in meer detail treden), waar niemand mij zag, en ik kon blijven killen totdat mijn wapen leeg was   Wink

Platinum: Fallout 3 - Ratchet&Clank:ACIT - Call of Duty:MW2 -  Bioshock - Borderlands - Fallout: New Vegas - Mafia 2 - The elder scrolls V: Skyrim
lordvampaneze
PS3 Master

« Antwoord #3 Gepost op: Maart 12, 2009, 07:13:44 »

Ik heb gemerkt dat sommige mensen heel beleefd zijn, als ik en iemand anders door een deur willen, gaat de andere altijd netjes achteruit in plaats van er door te rammen.

Ook 6 kills tegelijk maken met een perceft gecookte granaat is leuk.

Een forum zonder sigs is als een café zonder bier, barkrukken, tafels, een toog en een cafébaas
DraZ
PS3 Legend!

« Antwoord #4 Gepost op: Maart 14, 2009, 12:20:28 »

Ik erger me aan t feit dat de persoon die VIP is, niet ergens op een veilige plek gaat zitten, maar altijd rond gaat rennen... wordt ik helemaal gek van Wink

Platinum: Fallout 3 - Ratchet&Clank:ACIT - Call of Duty:MW2 -  Bioshock - Borderlands - Fallout: New Vegas - Mafia 2 - The elder scrolls V: Skyrim
HHC-bossie
Global Moderator
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 63

Allles is voor Bossie

« Antwoord #5 Gepost op: Maart 14, 2009, 12:22:12 »

ik vind het wel fijn als je hem moet omleggen. Zojuist liep hij mooi tegen mijn geweer aan, makkelijker kan niet!!

29-06-2007 tot 10-09-2010 ps3 60 gb † R.I.P.
Dutchboy
PS3 Boss

« Antwoord #6 Gepost op: Maart 14, 2009, 12:23:57 »

had ik ook een keer. Ik wist niet eens dat ik die kerel had vermoord, maar ik kreeg wel een lintje daarvoor.

Games: CoD4, CoD5, GTA IV, GT5 Proloque, R6V2, Fifa 09, AC, GH:WT, Uncharted, Killzone2, LBP.
lordvampaneze
PS3 Master

« Antwoord #7 Gepost op: Maart 14, 2009, 03:40:46 »

Gisteren was de VIP aan het spawnkillen bij mij...
Het lijkt wel of een van de maps niet goed gebelanceerd is, die met die helghast posters aan de muur, daar lijken de higs altijd te verliezen

Dutchboy
PS3 Boss

« Antwoord #8 Gepost op: Maart 14, 2009, 03:43:22 »

welke is dat?

Games: CoD4, CoD5, GTA IV, GT5 Proloque, R6V2, Fifa 09, AC, GH:WT, Uncharted, Killzone2, LBP.
Struikie-nl
PS3 Lord

Aantal schouderklopjes: 31

To Ps3 or Not to PS3... That's The Question!

« Antwoord #9 Gepost op: Maart 16, 2009, 08:36:48 »

Radec Acedemie denk ik. De meeste Super map die ik ooit ergens in een game heb gezien, maar het is makelijker als je daar ISA bent Tongue Maar hij blijft super vet
lordvampaneze
PS3 Master

« Antwoord #10 Gepost op: Maart 17, 2009, 05:57:52 »

Radec Acedemie denk ik. De meeste Super map die ik ooit ergens in een game heb gezien, maar het is makelijker als je daar ISA bent Tongue Maar hij blijft super vet
Die map is irratant als de ISA met hun RPG's op onze spawnplek zitten.

Verder vind ik de shotgun overpowered, een shot van op 5 meter afstand en ik ben dood...

DraZ
PS3 Legend!

« Antwoord #11 Gepost op: Maart 17, 2009, 07:04:34 »

Ik vind de hele kleine levels (zoals bloodgracht) niet leuk als je er met 32 man in rondrent Wink

en dan is er nog die map waar al die stof waait, daar zijn de snipers wel echt HARD in het voordeel.
Ik had een sniperrifle opgeraapt (ben er nooit achter gekomen hoe je 5x zoom kunt doen, dus ik schoot maar gewoon op 2x), heb 6x geschoten, 5 kills Smiley
dat was mijn eerste sniper ervaring, en dat schot wat ik miste, was omdat ik alle knoppen uitprobeerde om de zoomfunctie te vinden Wink

lordvampaneze
PS3 Master

« Antwoord #12 Gepost op: Maart 17, 2009, 03:05:44 »

Ik vind de hele kleine levels (zoals bloodgracht) niet leuk als je er met 32 man in rondrent Wink

en dan is er nog die map waar al die stof waait, daar zijn de snipers wel echt HARD in het voordeel.
Ik had een sniperrifle opgeraapt (ben er nooit achter gekomen hoe je 5x zoom kunt doen, dus ik schoot maar gewoon op 2x), heb 6x geschoten, 5 kills Smiley
dat was mijn eerste sniper ervaring, en dat schot wat ik miste, was omdat ik alle knoppen uitprobeerde om de zoomfunctie te vinden Wink
Je kan pas 5X zoomen na een headshotbadge.
Heb ook eens een sniper rifle geprobeert, maar da lukte bij mij niet echt
Snipen + Lord Vampaneze = 0

Die "only pistols" servers zijn wel leuk, daar zijn engiturrets veel beter

Thomas2000
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 1

« Antwoord #13 Gepost op: April 01, 2009, 08:31:40 »

Dit spel heeft mijn ogen doen openen voor FPS op de console dan he. Op de pc ruled een FPS echt harder, maar voor de console is dit een prima game. Niet alle maps zijn leuk, maar goed zo heeft iedereen zijn voor- en tegens.
Die universiteit vind ik wel leuk. Wel een diepe multiplayer, je kunt veel zaken unlocken en lekker kiezen hoe je een game wilt gaan spelen. Ik geef deze een 8/10.

Nickaliciouz
PS3 Boss

Ook op Xbox live!

« Antwoord #14 Gepost op: April 16, 2009, 08:47:24 »

Ja precies!

PSN/XBL: Nickaliciouz

Pagina's: [1] 2 3 E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 games | Games voor de PS3 | Killzone 2 (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: Online ervaringen « vorige volgende »
Ga naar: