Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 25, 2012, 08:28:27

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PC area | PC modding en hardware (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Game laptop 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Game laptop  (gelezen 4096 keer)
Fatal2One
PS3 Gamer
**

Aantal schouderklopjes: 0

« Antwoord #15 Gepost op: Maart 17, 2009, 06:52:25 »

Ik heb mijn 2 laptops allebei bij de Aldi gekocht (Medion), en ik kan je vertellen dat ik er hardstikke tevreden over ben, en dat alle nieuwe games gewoon draaiden (ten tijde van de release van de laptop), ook de service van medion is geweldig. Ik had na 2 jaar (net buiten de garantie) ineens mijn DVD speler stuk, zijn ze hem komen ophalen, en ik kreeg hem de dag erna terug, met een nieuwe dvd speler erin, en ik hoefde niets af te rekenen: "hoort bij de service"

Warme douche voor Medion!!

Heb mijn camera en tv ook bij aldi gekocht en van Medion. Camera stuk gegaan buiten garantie en hebben ze hem ook gemaakt.

DraZ
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 60
Geslacht: Man

PSN: DraZziE

« Antwoord #16 Gepost op: Maart 18, 2009, 07:02:54 »

Nouja goedkoop wilde ik trouwens niet zeggen. Mijn eerste laptop was 1499 euro (dat was toen net de DVD branders uitkwamen, en nog bijna geen enkele laptop dat had)
MIjn nieuwe was 899 euro Smiley

Platinum: Fallout 3 - Ratchet&Clank:ACIT - Call of Duty:MW2 -  Bioshock - Borderlands - Fallout: New Vegas - Mafia 2 - The elder scrolls V: Skyrim
Hoolz
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 40

BE QUICK OR BE DEAD!

« Antwoord #17 Gepost op: Maart 19, 2009, 05:46:54 »

gewoon een goeie kopen, je betaald er dan ook voor.

Milan_NL
PS3 Addict

« Antwoord #18 Gepost op: Maart 30, 2010, 07:51:51 »

Ik heb mijn 2 laptops allebei bij de Aldi gekocht (Medion), en ik kan je vertellen dat ik er hardstikke tevreden over ben, en dat alle nieuwe games gewoon draaiden (ten tijde van de release van de laptop), ook de service van medion is geweldig. Ik had na 2 jaar (net buiten de garantie) ineens mijn DVD speler stuk, zijn ze hem komen ophalen, en ik kreeg hem de dag erna terug, met een nieuwe dvd speler erin, en ik hoefde niets af te rekenen: "hoort bij de service"

Warme douche voor Medion!!

medion is idd een sterk merk maar me moeder heeft er zelf ook een en de laptop is vreselijk langzaam..! heeft niks met overvol geheugen temaken ofzo alles al geprobeert maar nog steeds duurt het rond de 2 minuten voordat hij is opgestart en Internet browser loopt vast bij het opstarten etc

DraZ
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 60

PSN: DraZziE

« Antwoord #19 Gepost op: Maart 30, 2010, 09:33:14 »

oei, ja ik heb er totaal geen problemen mee, ze lopen nu nog steeds als een zonnetje Cheesy

Platinum: Fallout 3 - Ratchet&Clank:ACIT - Call of Duty:MW2 -  Bioshock - Borderlands - Fallout: New Vegas - Mafia 2 - The elder scrolls V: Skyrim
Milan_NL
PS3 Addict

« Antwoord #20 Gepost op: Maart 30, 2010, 09:37:46 »

heb zelf een acer aspire 7530 met een Nvidie Geforce 9100m G

Pagina's: 1 [2] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PC area | PC modding en hardware (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Game laptop « vorige volgende »
Ga naar: