Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 25, 2012, 10:28:07

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 trophies | Algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, Jamez) | Topic: CoD World at War - Blue Ribbon trophy help 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: CoD World at War - Blue Ribbon trophy help  (gelezen 464 keer)
MysticSunray
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0
Geslacht: Man

« Gepost op: Juli 26, 2009, 12:21:22 »

Voor dit spel wil ik graag mijn eerste platina-trophy binnen gaan slepen. Ben al een heel goed stuk, nog 2 missies en dan heb ik het hele spel op veteran uitgespeeld en heb zo'n beetje alle "bijzondere verrichtingen" in de missies al uitgevoerd.

Wie had dan ook kunnen denken dat één van de moeilijkste trofeeën die zou zijn waarbij je in een 4-player coop-match op de eerste plaats moet eindigen. Vooral vanwege het feit dat er ongeveer gemiddeld slechts 60 van de 80.000 spelers op dit onderdeel actief zijn (en nee, dat is geen grap), waarbij 90% ook nog eens uit de game stapt als de score een beetje tegenvalt - waardoor de trophy natuurlijk op het eind weer niet door de check van het spel heenkomt. Gek word ik ervan.

Hierbij dan ook een oproep aan iedereen die mij graag zou willen helpen om mij toe te voegen. Mijn PSN-id is MysticSunray. Ik ben meestal vanaf 23:00 's avonds aan het gamen, dus graag alleen adden als deze tijd ook voor jou schikt. Ik heb een headset. Graag in toevoegbericht vermelden dat het om de Blue Ribbon gaat. Vanzelfsprekend help ik ook jou graag als jij hem ook nodig hebt. Een team van 4 zou ideaal zijn. Alvast bedankt!

DraZ
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 60

PSN: DraZziE

« Antwoord #1 Gepost op: Juli 26, 2009, 10:18:16 »

vet... ik wist niet eens dat WaW throphies had... toch ook maar eens aan gaan beginnen dan Smiley

Platinum: Fallout 3 - Ratchet&Clank:ACIT - Call of Duty:MW2 -  Bioshock - Borderlands - Fallout: New Vegas - Mafia 2 - The elder scrolls V: Skyrim
gamer007q
PS3 Boss

living like no other

« Antwoord #2 Gepost op: Juli 26, 2009, 11:24:24 »

allé da je dat niet weet

DraZ
PS3 Legend!

« Antwoord #3 Gepost op: Juli 26, 2009, 12:19:38 »

ik speel nooit singleplayer Smiley

Platinum: Fallout 3 - Ratchet&Clank:ACIT - Call of Duty:MW2 -  Bioshock - Borderlands - Fallout: New Vegas - Mafia 2 - The elder scrolls V: Skyrim
MysticSunray
PS3 Newbie
*

« Antwoord #4 Gepost op: Juli 26, 2009, 08:51:58 »

Zitten leuke trofeeën tussen. Groot aantal is ook redelijk makkelijk te halen als je het spel op een lagere mode uitspeelt. 100% completion is vooral door Veteran wel wat lastiger, maar met genoeg doorzettingsvermogen zeker te doen. (ik hoor het trouwens nog graag als mensen de Blue Ribbon met me willen halen, so far helaas nog van niemand wat gehoord  Sad).

MysticSunray
PS3 Newbie
*

« Antwoord #5 Gepost op: Juli 28, 2009, 09:24:34 »

Boink.  Afro

DraZ
PS3 Legend!

« Antwoord #6 Gepost op: Juli 29, 2009, 09:38:06 »

voeg mij anders maar eens toe, dan moet je me gewoon een berichtje sturen als je met met cod4online ziet... dan kom ik wel ff. Leg mij hier ook even uit hoe ik er dan voor kan zorgen dat jij je ribbon krijgt Smiley

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 trophies | Algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, Jamez) | Topic: CoD World at War - Blue Ribbon trophy help « vorige volgende »
Ga naar: