Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 25, 2012, 10:35:43

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 trophies | Algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, Jamez) | Topic: Wat kan ik met trophy's???????? 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 3 4 [5] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Wat kan ik met trophy's????????  (gelezen 2765 keer)
Denniskuhh
PS3 Addict

Aantal schouderklopjes: 6
Geslacht: Man

« Antwoord #60 Gepost op: Januari 02, 2010, 09:50:19 »

5 euro voor elke 100 trophies dat zou wel zo gruwelijk zijn Tongue

Crimby
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 19

Who said I was a Geek??

« Antwoord #61 Gepost op: Juni 15, 2010, 07:45:25 »

Beetje late reactie... ja ik ben zon no lifer, ik speel 60 uur per week puur voor trophies, daarom heb ik er ook zo veel.... Gister heb ik Nederland - Denemarken gekeken in de playback van mijn eigen wedstrijd met fifa south africa.. en rijd ik dagelijks in mijn skyline naar mijn werk (ben undercover agent).... Ook vind ik het gaaf om in mijn vrije tijd de wereld te redden van de onbetrouwbare Italiaanse families, uiteraard doe ik dit met uitschuifbare messen en zwaarden. Daarbij doe ik ook verschillende sporten zoals ninja kunsten, schieten en andere vechtkunsten en doe ik mee aan toernooien zoals SoulExcalibur, UFC en Tekken Tek... Tijdens mijn slaap droom ik dat ik in een auto of vliegtuig kan veranderen of dat ik op een klein groot planeetje woon vol met stickers.

HHC-bossie
Global Moderator
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 63

Allles is voor Bossie

« Antwoord #62 Gepost op: Juni 15, 2010, 07:54:01 »

inderdaad jij bent een no lifer!! Wink

29-06-2007 tot 10-09-2010 ps3 60 gb † R.I.P.
Jamez
Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 96

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #63 Gepost op: Juni 15, 2010, 02:10:31 »

Beetje late reactie... ja ik ben zon no lifer, ik speel 60 uur per week puur voor trophies, daarom heb ik er ook zo veel.... Gister heb ik Nederland - Denemarken gekeken in de playback van mijn eigen wedstrijd met fifa south africa.. en rijd ik dagelijks in mijn skyline naar mijn werk (ben undercover agent).... Ook vind ik het gaaf om in mijn vrije tijd de wereld te redden van de onbetrouwbare Italiaanse families, uiteraard doe ik dit met uitschuifbare messen en zwaarden. Daarbij doe ik ook verschillende sporten zoals ninja kunsten, schieten en andere vechtkunsten en doe ik mee aan toernooien zoals SoulExcalibur, UFC en Tekken Tek... Tijdens mijn slaap droom ik dat ik in een auto of vliegtuig kan veranderen of dat ik op een klein groot planeetje woon vol met stickers.

Geniaal verhaaltje Tongue

PSN: Jamez_AFCA

Pagina's: 1 ... 3 4 [5] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 trophies | Algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, Jamez) | Topic: Wat kan ik met trophy's???????? « vorige volgende »
Ga naar: