Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 25, 2012, 11:22:47

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 trophies | Tips & trucs (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, Jamez) | Topic: Mercenaries 2 hulp 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Mercenaries 2 hulp  (gelezen 416 keer)
Denniskuhh
PS3 Addict

Aantal schouderklopjes: 6
Geslacht: Man

« Gepost op: September 30, 2009, 05:57:08 »

ik heb mercenaries 2 uitgespeeld en toen ik wou proberen om de trophie achieved maximum Chinese mood te halen lukte dat mij niet meer, ik kon niet meer bevriend raken met de spleetogen, iemand had mij toen verteld dat dat kwam omdat ik china (basis) had opgeblazen toen ik de game uitspeelde. maar toen ik laatst weer overnieuw was begonnen had ik hetzelfde probleem maar dan met de P.L.A.V. maar nu heb ik de game noglang niet uitgespeeld, en nu heb ik dus weer het probleem dat ik niet bevriend met hen kan raken en dus de missies niet kan halen om de game weer verder te spelen, dus wil ik van jullie weten of ik nu dus iets fout doe, wat doen jullie om bevriend te raken met een bepaalde factie, en of ik nu dus voor de 2x keer te maken heb met een hele *********** BUG, Oja en zijn er nog mensen die mij zouden willen helpen met de online trophies, mischien dat ik die dan wel kan halen
PS. ik heb geen zin om deze SUPER SAAIE GAME nog eens te spelen... Alvast bedankt
PS3 ID Denniskuhh

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 trophies | Tips & trucs (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, Jamez) | Topic: Mercenaries 2 hulp « vorige volgende »
Ga naar: