Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 25, 2012, 11:23:14

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: PS3 leest geen dvds noch games? 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: PS3 leest geen dvds noch games?  (gelezen 508 keer)
gpjunior89
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Gepost op: Oktober 06, 2009, 09:24:58 »

Heey ik heb gister nog cod5 zitten spelen en was nog niks aan de hand Shocked uiteindelijk vanochtend wil ik ook ff spelen, pakt ie dat spel niet ken die em niet vinde, dacht doe er een ander in leest ie ook niet. Dvd's ook niet meer maar gaat wel aan enzo en rechtsboven ziet ie em wel laden. Van een vriend gehoord je data overzette op pc of usb stick of wat dan ook en dat je em moet formateren en bij hem deed ie het. Een ander zegt je lasertje laten vervangen (wat abnormaal) 120 eu kost. Kan iemand me helpen Undecided

KingOfPop1981
Twitter: KingOfPop1981.
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 168
Geslacht: Man

PS3 met 500GB HDD! Crazy but happy!

« Antwoord #1 Gepost op: Oktober 07, 2009, 12:32:48 »

Zou eerst het voorstel van die vriend van je doen. Even een back-up van je gehele systeem of alleen van je save data maken en dan je systeem een harde reset geven zodat hij terug gaat naar de fabrieksinstellingen. Werkt dit niet dan Sony eerst eens bellen voordat je zomaar op de gok dingen gaat vervangen.

Hoolz
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 40
Geslacht: Man

BE QUICK OR BE DEAD!

« Antwoord #2 Gepost op: Oktober 07, 2009, 06:51:54 »

Hoe oud is de PS3 als ik vragen mag?
2 jaar garantie via sony namelijk, dan kost het Lasertje repareren niets, mits je nog garantie heb.

MaX013
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Antwoord #3 Gepost op: September 18, 2011, 08:33:08 »

Is bij het serienummer ook te zien hoe oud de PS3 is?
Kheb hem namelijk via marktplaats... Huh?

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: PS3 leest geen dvds noch games? « vorige volgende »
Ga naar: