Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 25, 2012, 11:53:02

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 help (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Een paar vraagjes 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Een paar vraagjes  (gelezen 453 keer)
#Appeltje*
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0
Geslacht: Man

« Gepost op: November 23, 2009, 06:47:22 »

Heey allemaal!
Ik heb twee vraagjes...
Het gaat over een PS3 Slim 120 GB btw Wink
Ik ben laatst mijn playstation wezen schoonmaken, ik ben er met een doekje (niet vochtig) langsgegaan en heb hem ook ondersteboven laten staan.
Toen ik de PS3 aandeed crashte hij tijdens het opstarten van Modern Warfare 2. Ik druk op de game, zwart beeld, zoals altijd, maar in plaats van het menu geeft de PS3 2 piepjes. Ik heb toen de stroomkabel eruit getrokken en ik deed hem aan. Ik kreeg de melding dat de PS3 niet goed was afgesloten en ze vroegen of ik dat wilde melden aan Sony. Ik wilde op nee drukken, maar m'n controllers deden het niet.. (2 dualshocks). De 4 lampjes bleven maar branden en ze deden het alleen via het snoertje. Later deden ze het uiteindelijk wel. Dit vind ik best wel vervelend.  :/
Heb ik misschien de bluetooth beschadigd tijdens het schoonmaken ofzo? Ik kan anders wel de PS3 aanzetten via de controllers (op de home knop), maar de 4 lampjes blijven dan maar branden. Als ik ze met het snoer aansluit, sluit hij goed aan, maar als ik het snoer eruit haal, dan beginnen die vier lampjes weer te knipperen..? :/

Mijn andere vraag gaat over oververhitting. Ik heb mijn PS3 in een kastje staan, maar ik weet niet of het voldoende ruimte heeft om te koelen. Hier een paar foto's:
2 van de voorkant:

en van de achterkant:

Alvast bedankt!  Wink

oliebol
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 10

Welcome to PS3World!

« Antwoord #1 Gepost op: November 23, 2009, 07:09:12 »

Ok.
2 vragen terug.

1: Is er een andere plek voor de PS3 die ook goed is? Meer ruimte = altijd beter
2: Waarom hou je je PS3 ondersteboven. Om het stof eruit te halen? Doe dit voortaan gewoon met een stofzuiger, want de PS3 gaat extra hard blazen doordat hij oververhit wordt. Oververhit = nooit goed.

HAVES: Assassin's Creed 2, Call of Duty: Modern Warfare 2, FIFA 08, FIFA 09, FIFA 10, Gran Turismo 5 Prologue, Harry Potter OVDF, Killzone 2,
#Appeltje*
PS3 Newbie
*

« Antwoord #2 Gepost op: November 23, 2009, 07:17:29 »

Bedankt voor de snelle reply! Smiley
Neej, het is helaas de enige plek.. Op een kleed na, maar dat geeft egt problemen.. :/
Okee, gewoon op de laagtste stand zetten denk?

Ik heb trouwens een oplossing gevonden voor de controllers. Ik moet eerst de controller verbinden met het snoertje. Daarna moet ik de PS3 handmatig aanzetten met de knop zelf. Als ik dan bij het menu aankom dan gaat de controller automatisch aansluiten, daarna moet ik het snoertje eruit trekken, dan gaan de 4 lampjes weer branden en dan moet ik 1 keer op de Home knop drukken. De 2e controller gaat dan wel gewoon in een keer werken Smiley
Is er toch geen manier om de controller te resetten ofzo? Shocked
« Laatste verandering: November 23, 2009, 07:20:59 door #Appeltje* » Gelogd

oliebol
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 10

Welcome to PS3World!

« Antwoord #3 Gepost op: November 23, 2009, 08:03:20 »

Achterkant van controller op de reset knop drukken Tongue

HAVES: Assassin's Creed 2, Call of Duty: Modern Warfare 2, FIFA 08, FIFA 09, FIFA 10, Gran Turismo 5 Prologue, Harry Potter OVDF, Killzone 2,
KingOfPop1981
Twitter: KingOfPop1981.
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 168

PS3 met 500GB HDD! Crazy but happy!

« Antwoord #4 Gepost op: November 23, 2009, 11:10:24 »

Controller idd even resetten. Vind het wel krap voor je PS3 i.v.m. de hitte.

HHC-bossie
Global Moderator
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 63

Allles is voor Bossie

« Antwoord #5 Gepost op: November 24, 2009, 06:56:25 »

Het is inderdaad niet echt ruim. Maar ik denk eigenlijk dat het wel zou moeten kunnen, maar meer ruimte is altijd beter Wink  Kan hij niet boven op komen te staan waar nu die boeken staan?

29-06-2007 tot 10-09-2010 ps3 60 gb † R.I.P.
CrizCroz
PS3 Lord

Aantal schouderklopjes: 1

« Antwoord #6 Gepost op: November 24, 2009, 07:11:29 »

het valt echt wel mee de ruimte voor zijn ps3..
het is iedergeval neit van de voorkant afgesloten dus de warme lucht kan er gewoon uit..

het is een slim he geen fatboy
KingOfPop1981
Global Moderator
PS3 Legend!

« Antwoord #7 Gepost op: November 25, 2009, 03:59:18 »

het valt echt wel mee de ruimte voor zijn ps3..
het is iedergeval neit van de voorkant afgesloten dus de warme lucht kan er gewoon uit..

het is een slim he geen fatboy

Slim wordt ook warm. En het verhaaltje van hitte en slecht geventileerde ruimte gaat op voor bijna alle audio/video apparatuur.

CrizCroz
PS3 Lord

Aantal schouderklopjes: 1

« Antwoord #8 Gepost op: November 25, 2009, 10:57:35 »

Slim wordt ook warm. En het verhaaltje van hitte en slecht geventileerde ruimte gaat op voor bijna alle audio/video apparatuur.
dat klopt..
bij mij thuis staat de ps3 naast de tv maar me receiver in een kastje eronder.. elke keer dat ik er gebruik van maak is me kastje gewoon open.
jilljanssens
PS3 Boss

Aantal schouderklopjes: 6

Kyan 4 september 2010

« Antwoord #9 Gepost op: November 25, 2009, 11:42:21 »

Ik heb dit probleem trouwens ook meestal als ik MW2 begin.
Dan blijft het beeld zwart. Als ik dan de knop achter de PS3 uit en aanzet, doet de game het wel weer gewoon.
De controllers is het gevolg van het uitschakelen van de console via de kabel of knop.

#Appeltje*
PS3 Newbie
*

« Antwoord #10 Gepost op: November 25, 2009, 04:16:46 »

Ik heb dit probleem trouwens ook meestal als ik MW2 begin.
Dan blijft het beeld zwart. Als ik dan de knop achter de PS3 uit en aanzet, doet de game het wel weer gewoon.
De controllers is het gevolg van het uitschakelen van de console via de kabel of knop.

Jaa precies!
Ik deed hem alleen uit door de snoer eruit te trekken, de slim heeft geen knopje :s
Controllers zijn trouwens gefixt, ze deden het opeens weer.
Ik had net weer die 2 piepjes. :p
Tijdens het uitzetten gaf hij weer 2 piepjes en na een paar secondes ging hij gewoon uit en kreeg ik weer die melding na het aanzetten.
Gebeurt dit vaak bij jullie? Shocked

Bedankt voor de hulp btw Smiley

KingOfPop1981
Global Moderator
PS3 Legend!

« Antwoord #11 Gepost op: November 25, 2009, 06:46:12 »

Nooit last van.

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 help (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Een paar vraagjes « vorige volgende »
Ga naar: