Ik zag dat er nog steeds veel vragen zijn over, hoe krijg ik bestanden op mijn ps3 via een usb-stick/externe hdd? hieronder hoop ik een duidelijke uitleg te geven over hoe het werkt, tips en correcties zijn altijd welkom!!
ten eerste moet de usb fat-32 zijn, vaak is dit al zo, mocht dit niet zo zijn? dan doe je het zo

(deze uitleg is voor windows xp, voor de andere pc softwares zal het ongeveer gelijk zijn)
-ga naar start-> Deze computer-> klik met de rechtermuisknop op de betreffende usb-> klik met links op formatteren..->er komt nu een schermpje tevoorschijn, klik onder bestandssystemen op fat32-> en klik onderaan op formatteren->de usb is nu fat32, om dit te controleren klik rechtermuisknop op de usb en met links op eigenschappen->algemeen en bij bestandssysteem staat als het goed is fat32.
ok nu moeten de juiste mappen benoemd worden;
-allereerst maakt men een map PS3(deze is niet noodzakelijk. Soms pakt hij hem beter als deze map niet word aangemaakt, zo ook bij mij.)
-in deze map (PS3), of als hij niet aangemaakt is gewoon in de root maak je voor;
-afbeeldingen: PICTURE
-video's: VIDEO
-muziek: MUSIC
-thema's: THEME
-update: UPDATE
als men bij usb stick op [driehoek] drukt kunnen alle mappen worden weergegeven, als u afbeeldingen wilt hebben moet u dit wel onder afbeeldingen zoeken.
als u de bestanden op het interne geheugen wil hebben gaat u op het bestand staan drukt op [driehoek] en kiest kopieren.
let op de namen zijn hoofdlettergevoelig dus alles is met
HOOFDLETTERSik hoop u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

om externe harddisks groter dan 32 gb toch te formatteren naar fat 32 ga je naar strart->uitvoeren -> type "cmd" -> enter en type de volgende code in;
format/fs:fat32 [station van je ext. hdd bijv. k of j]:
(let op de spatie na 32 en de ":" aan het eind
bedankt Crimby voor degene die hetgene wat hierboven staat niet begrijpen zijn er programmaatjes te downloaden waarmee het ook kan zoals deze:
http://files.extremeoverclocking.com/file.php?f=197of google even op fat32 format tool